Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » ~Willowmere~ » Hoofdstuk 2

~Willowmere~

13 maart 2011 - 15:43

263

0

140



Hoofdstuk 2

Met een ruk draaide Claire zich om en staarde recht in twee grijze, koude ogen van een meisje dat ze niet kende. Zij was ook al helemaal in het zwart gekleed en had ook zulk gitzwart haar dat het wel geverfd moest zijn. Haar gezicht was bleek. ''Oh, hoi Josie.'' zei Mimi. ''Dit is Josie Sloan, Claire. Ze is lid van de Donkere Cirkel, en dankzij haar zijn wij ook lid geworden. Ze kunnen daar echt alles!'' Josie keek haar minachtend aan. Claire draaide zich om naar Mimi. ''Zeg je dat ze alles kunnen?'' vroeg Claire spottend. ''Kunnen ze soms mensen met kanker genezen of vrede in het Midden-Oosten regelen?'' ''Je gelooft er helemaal niet in hè, Claire was het toch? Claire Norton? Ik heb van jou gehoord. Was je moeder er niet vandoor gegaan? Zeker een één of andere vent achterna gegaan.'' zei Josie. Er bestonden mensen die verdriet konden ruiken, bedacht Claire. Net zoals haaien bloed roken. Josies ogen glansden vol leedvermaak. ''Ze is naar de westkust verhuisd.'' zei Claire stijfjes. ''Dat zal allemaal wel.'' zei Josie verveeld. ''Het is maar goed dat je niet geïnteresseerd bent in de Donkere Cirkel, dat soort betweterige mensen kunnen we niet gebruiken in onze coven.'' Claire reageerde meteen: ''Mischien maar goed ook, voordat ik mijn hersens daar verlies, ook al is dat voor jou al te laat. Ik denk niet dat het veel effect heeft gehad, er zit toch alleen maar zaagsel in jouw hoofd.'' Pissig pakte haar tas en maakte dat ze wegkwam voordat er weer een opmerking naar haar hoofd werd geslingerd.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.