Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » My Angel ~Destine » Vijf

My Angel ~Destine

14 maart 2011 - 9:43

461

4

354



Vijf

Bedankt voor alle lieve reacties <3

De volgende dag moet ik weer naar school. Met tegenzin sta ik op. Die week extra vrij vond ik wel fijn, had ik tenminste wat vrije tijd! Mijn moeder brengt me naar school met de auto. 'Melody, je bel en smsverbod is ingekort, je mag nog 3 weken niet smsen en bellen, in plaats van 5!' Zegt ze. Ik kijk gelijk een stuk vrolijker. Ik kom 10 minuten te laat in de les, maar dat was afgesproken met de lerares. Ik loop het lokaal in en de klas valt stil. 'Melody, waar was jij afgelopen week?' Brult de eerste klasgenoot al snel. Ik grijns. 'Ik zal het wel even vertellen!' Ik kijk even naar de lerares en ze knikt. 'Nou, ik ben vorige week van de trap gevallen en ik heb daarbij mijn been gebroken. In mijn andere been zaten 11 hechtingen, waardoor ik in een rolstoel zat. Mijn ouders vonden het geen slim plan als ik dan naar school zal gaan, dus ik moest thuis blijven. Gisteren zijn de hechtingen eruit gehaald en mag ik weer lopen!' Vertel ik. De klas is helemaal stil geworden en ik loop naar mijn plaats waar ik ga zitten. Naast me zit een nieuw meisje. 'Hallo, jou ken ik niet!' Zeg ik tegen haar en ze knikt. 'Klopt, ik ben Kaya. Ik zit hier pas op school, ik ben verhuisd!' Verteld ze. Ik glimlach.

Twee lesuren later is het dan eindelijk pauze. Samen met Kaya ga ik naar buiten toe waar ik gelijk alweer gebeld word. 'Melody, waarom nam je de hele ochtend nou niet op?' Brult Robin F. Ik lach. 'Ik zit op school! Het is nu pauze...' Hij zucht. 'Goed dan... Ik wou gewoon even weten hoe het ging, eigenlijk!' 'Oh, goed hoor, en bij jullie?' 'Ik weet het niet... Ik heb geen idee waardoor het concert gisteren nou zo goed ging, en ik hoop dat Laurens het morgen weer zo goed doet, maar ik denk dat we gisteren het beste concert van de hele tour hadden!' Ik lach. 'Dat is mooi, want als jullie het slechtste concert hadden waar ik bij zou zijn, dan was dat niet zo goed, toch?' Robin lacht. 'Ja, daar heb je gelijk in. Oh, Tom roept, ik ga!' Zegt Robin en hij hangt weer op. Ik krijg een smsje van Laurens. Gisteravond was echt tof, het concert ging supergoed, dankje! Xx Lau. Ik glimlach. Kaya kijkt me aan. 'Word je zo vaak gebeld?' Ik knik. 'Vrienden van me, ze zijn nu op tour met hun band, en ze komen over 4 weken pas weer terug. Ik mis ze!' Zeg ik. 'Welke band dan? Ken ik ze?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet niet of je ze kent, Destine.' Kaya kijkt me met grote ogen aan.


Reacties:


itwasadream zei op 2 okt 2012 - 22:32:
zeker wel dat Kaya ook fan is c:


xLoveMusic
xLoveMusic zei op 14 maart 2011 - 20:14:
Haha wat FreeHugsPlz zei, Kaya is vast fan van ze
snel verdeer~


FreeHugsPlz
FreeHugsPlz zei op 14 maart 2011 - 16:15:
haha, kaya is zeker een grote fan van ze?
verder!


bonita105
bonita105 zei op 14 maart 2011 - 13:34:
verder ben druk want keizer komt naar candy