Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Als je een engel bent » MEDEDELING!!!

Als je een engel bent

16 maart 2011 - 18:29

174

2

313



MEDEDELING!!!

Hallo,

zoals je kan zien heb ik mijn verhaal verwijderd. Hier is een reden voor en die ga ik jullie nu uitleggen:

vorige week had ik een afspraak met een oud-leraar van mij, die toevallig ook schrijver is. Hij gaat voor mij "Als je een engel bent" lezen en er daarna feedback op geven.
Maar hij had iets erg belangrijks te zeggen, ik "moest" mijn verhalen van internet halen. Als het echt een goed verhaal was, waren er zeker mensen die het zouden komen stelen via de site. Niet dat ik hier nooit aan gedacht had, maar omdat hij mijn verhaal nu gaat bekijken, sta ik hier ander tegenover.
Ik wil niet dat mijn verhaal gestolen wordt en ik er daarna spijt van heb.

Daarom heb ik dus besloten om het van de site te halen.
Het spijt me voor de trouwe lezers, en ook vooral omdat ik stopte met zo'n open einde.
Afhankelijk wat de commentaar van die schrijver dus is, komt ofwel mijn verhaal terug of niet terug op de site.

Het spijt me, hopelijk berijpen jullie het!

Groetjes Selene,

xx


Reacties:


sterretjhu
sterretjhu zei op 16 maart 2011 - 19:28:
Ik begrijp het heel goed hoor,
Het is wel erg jammer maar die leerkracht heeft wel goed commentaar!
het zou inderdaad gestolen kunnen worden...
ik ga het ook kopen als het in de winkel zou komen!


xxx


neversay
neversay zei op 16 maart 2011 - 18:33:
Ik begrijp het wel
Maar als ik het goed begrijp, en hij heeft goed commentaar, dan wordt het uitgegeven?
Als dat gebeurt ga ik hem zeker kopen!