Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Muse » You » Me - 20

You

19 maart 2011 - 16:08

365

1

312



Me - 20

Hier is dan tot mijn grote spijt het laatste deel van dit verhaal... Ik ga nog een vervolg schrijven, maar ik ga me nu eerst focussen op mijn HP verhaal. Leuke inspi: Please Please Please Let Me Get What I Want en Can't Take My Eyes Off You op de achtergrond :)

Later die avond bracht Matt me naar mijn appartement. Ik was doodop van alle drukte, er waren namelijk kennissen van Matt langs geweest.
'Thanks,' zei ik tegen hem toen hij voor de deur stopte.
'No prob,' lachte hij.
Ik deed de deur dicht en zwaaide naar hem terwijl ik wegliep. Eerst paste mijn sleutel niet meer in het slot door mijn trillerige handen (ik moet echt niet zo veel alcohol meer drinken) en daarna deed de lift niet wat ik wilde. Dus na een kwartier op de lift te hebben staan wachten nam ik toch maar de trap. Ik deed er in plaats van twee tien minuten over voordat ik bij mijn kamer was. Eindelijk kon ik gaan slapen.

De volgende ochtend werd ik wakker door Coma. Ik had echt geen zin om nu gebeld te worden. Maar ik nam toch maar op.
'Huh,' zei ik moe.
'Emily!' het was mijn moeder. 'Je zou al een uur geleden hier zijn! Waar ben je mee bezig?'
'Eh...' Ik had inderdaad met mijn gezin afgesproken. Vergeten... 'Ik zit bij Matt. Ik moest nog helpen met de spelling van een nummer.'
'Oh. Oké... had je niet even kunnen bellen of zo?'
'Sorry mam, ik had er echt geen tijd voor. Strak schema vandaag.'
'Oké. Kom je vanavond dan eten?'
'Ja, is goed. Doei!'
'Doei lieverd.'
Ik hing op en belde Matt voordat zij de kans kreeg. Na één keer overgaan werd er al opgenomen.
'Hello?' hoorde ik Matt zeggen.
'Hi Matt,' zei ik. Schijnbaar kon hij aan mijn stem horen wie ik was.
'Hi Emily!'
'Eh... If my mother calls you, and she will, tell her that I'm at your place. 'kay?'
'Yeah... okay.'
'Thanks Matt. Got to go now.'
''kay, Bye.'
'See you.'
Ik hing op en douchte snel. Ik trok het eerste aan wat ik zag en reed toen snel naar de boot. Je kon daar tegenwoordig ter plekke aan de overkant komen.
Toen ik parkeerde bedacht ik me opeens dat ik nog niet ontbeten had. Na een uur in de kou met een knorrende maag gewacht te hebben kon ik eindelijk een broodje halen. Ik had nog nooit zulke lekkere kaas gegeten.
En dat was een prachtige gedachte.

Okeee, een beetje een rare afloop, maar ik ben MELIG! Yayyy.
Okee. Ja. Tuurlijk. XD.
Nou, bedankt voor het lezen en tot You


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 20 maart 2011 - 11:27:
Hmm... Ik snap het eigenlijk niet zo... Woont ze nu in Londen ofzo, of Teignmouth? Hoe oud is Emily nu eigenlijk? Naja Maakt niet zo veel uit. Het is weer een superleuk stukje.

"De volgende ochtend werd ik wakker door Coma." < Whaha, dat klinkt echt heel raar XD

"Ik moest nog helpen met de spelling van een nummer." < Een Nederlands meisje die een Engelse man moet gaan helpen met de spelling van een Engels liedje?

Ik vind het echt heel kanp dat je dat Engels zo goed schrijft.Het is ook meteen een stuk leuker door dat je Muse gewoon Engels laat praten.

Oké... nu ga ik dus even heel hard zeuren om heel snel een vervolg.
Wil je alsje alsje alsje alsjeblieft verder gaan?
Het is echt zoooo jammer dat het is afgelopen
We want more! We want more!