Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Every Hello Ends With a Goodbye. (Jonas Brothers) » chapter 1

Every Hello Ends With a Goodbye. (Jonas Brothers)

19 maart 2011 - 9:26

304

1

300



chapter 1

Daar liep ik dan, op de donkere straat, slecht verlicht door een paar lantaarnpalen, m'n ouders hadden me eruit geschopt ze konden het niet accepteren ze konden mij niet accepteren, ze hadden me bewezen dat ze niet meer van me hielden, dat ik alles verpest had, mijn leven en die van hun, maar eigenlijk was dit pas het begin van een nieuw geweldig leven, waar mijn ouders geen deel van wouden uitmaken. Er rolde een eenzame traan over mijn wang, de ijzige wind blies steeds harder. Ik liet me vallen op het houten bankje naast de weg. Geen idee waar ik naar toe moet gaan, ik voelde me leeg. Eigenlijk weet je pas wat je hebt tot het weg is. Ik sloeg een blik op de sterren. Ze schenen zo helder aan de hemel dat het bijna pijn deed. wat bezielden mijn ouders om me nu nog op straat te zetten, dat wisten ze zelf waarschijnlijk ook niet. Een schaduw boog over me heen. Sam ben jij dat?. Ik keek op, Nick?. We hadden samen op de basisschool gezeten, en waren goede vrienden totdat hij en zijn broers een door braak maakten in de muziek wereld had ik nooit meer iets van hem gehoord dat was ruim 6 jaar geleden. wat doe je hier? vroeg ik, na al die jaren ben ik nog steeds kwaad op hem om het feit dat hij me in de steek heeft gelaten. Ik moest Elvis nog uit laten, wat doe jij hier?. Ik ben eruit gezet door m'n ouders. Fluisterde ik bijna, het scheurde me van binnen kapot dat de 2 belangrijkste mensen in mijn hele leven niet meer van me hielden, het maakte me gewoon kapot. Nick kwam naast me zitten en maakte de riem van z'n hond, blijkbaar Elvis vast aan een paal naast het bankje.


Reacties:


ItsJustSarah
ItsJustSarah zei op 30 maart 2011 - 18:37:
mooi verhaal snel verder (:
x