Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » neiuwe vrienden??

I am lost frome me life!

2 okt 2008 - 18:37

845

0

212



neiuwe vrienden??

Na drieënhalf uur stopten de taxi eindelijk, voor een groot gebouw. Het was hier een best mooie omgeving. Ik denk dat het net buiten magdeburg lag. Ik stapte uit. En de chauffeur pakten me koffer. Er kwam een dunne en streng uitziende vrouw aanlopen. Vrouw: hallo ik ben Henriette Grootwijk. En ze gaf me een hand. Ik ben Esmee Verbon. Jah dat weet ik. Kom maar mee. Dan krijg je binnen wat te drinken en wat informatie. Want zo hier buiten blijfen staan is wat te koud. Ik keek de vrouw aan. Ze klonk opzich best aardig. We liepen door het grote hek heen naar binnen. Daar was een hele grote hal.. egt zoiets groots had ik nog nooit gezien. Ik zag er veel mensen lopen. Ze keken me raar aan. Maar daarna gingen ze weer veder met hun gesprek. We liepen een kamer binnen. Ga maar zitten. Ik ging zitten tegenover de Henriette. Zo dus jij bent door je ouders hierheen gestuurd? Jah antwoord ik. En waarom dan wel? Nou ik heb wat dingen gedaan die ik beter niet had kunnen doen. En me ouders vonden 2 pubers te veel in huis. Antwoord ik maar snel om er vanaf te komen. Ooh okeey. En op wat voor school zat je en in welke klas? Nou ik zat op (naam school) in de 3de. Ooh okeey. Nou jah dan kom je hier het eerste halfjaar in de 3de en als dat goed gaat ga je door naar de 4de. Okey.



We bespraken nog wat regeltjes zoals op tijd in de les zijn en niet na elfen rondzwerven. En niet bij de jongenafdeling slapen. En allemaal dat soort dingen. Even later waren we klaar en riep Henriette iemand. Er kwam een meisje van mijn leeftijd binnen. Met blond haar en roze plukjes. Ze had een spontane en aardige blik in haar ogen. En had een kledingstijl die ik egt heel vet vond. Ze liep naar mij toe. Ik stond op. Hai ik ben Laura. Ik lijd je hier wel rond en wijs je onze kamer. Want je slaapt bij mij op de kamer. Ik gaf haar een hand. Okeey jullie mogen gaan. Zij mv. grootwijk. Ze pakte me hand beet en trok me mee naar buiten. Wat wil je eerst zien? En hoe heet je eigenlijk? Nou ik heet Esmee en eehm ik denk dat ik me kamer als eerst wil zien. Okeey die is op de 4de verdieping. Terwijl we naar boven liepen legde ze me uit dat de eerste en 2de verdieping nog bij de school hoorde. De 3de en 4de verdieping de meisjes slaapkamers waren. En veder nog de eetzaal. En dat soort ruimtes. En op de 5de en 6de verdieping sliepen de jongens. En was de bibliotheek. Ik vond Laura heel aardig! We waren boven aangekomen. En Laura opende de deur. Nou zit is onze kamer. Het was ene best grote kamer. Met een zwart met roze muur. Er stonden twee tweepersoons bedden. En 2 kasten bureau en nog wat andere dingen. Laura: nou jij slaapt daar! Wil je je spullen alvast uitpakken? Of wil je eerst de rest van de school zien? Ze vroeg het alsof ze nog jaren kon blijven doorpraten. Nou laat me eerst de rest van de school maar zien uitpakken kan altijd. Ze pakte ma hand wee beet en trok me weer de kamer uit. Deed hem dicht en zij: okeey dan laat ik je ook kennis maken met mijn vrienden ik wed dat je ze egt heel aardig vind!



Zo werd ik de rest van de dag rondgesleept. Ze had me voorgesteld aan haar vrienden. Die mij ook allemaal aardig vonden. Ze hadden ongeveer de zelfde stijl als ik en ik werd hier niet uitgelachen om me zwart met rode haar. Laura was nou al een goede vriendin van me geworden. En de rest vond ik ook heel aardig. Haar vrienden kring bestond uit. Mike een liefe spontane jongen met ook zwart haar. Dan had je eva. Een lief maar best verlegen meisje. Met blond haar. En zwarte plukjes. Je had ook nog Timo. Hij had gewoon bruin haar. Was heel aardig. En ik denk dat het best ene goede vriend van mij kon worden. En je had Kelly het vriendinnetje van Mike en behoorlijk druk. Ze zij wat ze dacht. En leek best wel bichie. Maar dat viel wel mee. Ze had ook zwart haar maar dan met blonde plukjes. Ze was ook de oudste van ons allemaal en hoefde nog maar een jaar. Okeey en nu gaan we eten want ik heb egt honger!! Zij Mike. Whaha vreetzak zij Laura er achteraan. Jah maar het is al half 7 wow zo laat al had het niet een door zij ik. Nou kom dan gaan we naar de eetzaal. Laura pakte voor de zoveelste keer vandaag me arm beet en ik werd naar boven gesleept naar de 3de verdieping waar de eetzaal was. Even later zaten we allemaal aan tafel spaghetti te eten. En hoe bevalt het je tot nu toe hier? Vroeg Timo aan mij eehm…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.