Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Kidnapped (forbidden love) » Proloog

Kidnapped (forbidden love)

19 maart 2011 - 22:35

223

0

190



Proloog

drie dagen eerder

Ik zat op de fiets en trapte hard. Het begon bijna te regenen en ik wou gewoon zo snel mogelijk binnen zijn. Boven me zag de lucht er dreigend en donker uit. De eerste regen druppeltjes vielen naar beneden. Rechts van me verscheen er een zwarte auto. Ik kon niet goed door de ramen kijken wie erachter het stuur zat en het boeide me ook niet. Ik wou alleen maar naar huis. Lekker schone kleren aantrekken en wat eten. Om me heen zag ik niemand meer. Ik was in een verlaten straat. Het duurde een seconde, mischien nog wel minder, maar opeens voel ik angst over me heen kruipen. Helemaal alleen... Daarna is het weer weg en verklaar ik mezelf voor een idioot. Ik probeer nog harder te trappen en rijd langs de zwarte auto. Dan gaat alles opeens heel snel. Ik hoor getoeter van een auto. Mijn hoofd draait zich automatisch met een ruk om en ik zie het gevaarte recht op me afkomen. De auto raakt me en ik val van mijn fiets op de grond. Met mijn hoofd bonk ik tegen de grond. ''Auww...'' kreun ik. Ik hoor de deur van de auto open en dichtklappen en voetstappen op mij afkomen. Dan wordt ik opgetild en in de auto gelegd. De reis maak ik niet meer mee: Ik was bewusteloos.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.