Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Kidnapped (forbidden love) » Hoofdstuk 1

Kidnapped (forbidden love)

19 maart 2011 - 22:34

326

0

192



Hoofdstuk 1

vrijdag

Het is al vrijdag zeiden ze tegen me. Ik zit alweer drie dagen hier. Ik was zo in de war dat ik niet eens meer wist welke dag het was! Ik kon niet slapen. Al die dagen niet. Het bed was oud en kraakte veel. Het stonk en het lag vol bobbels. Maar dat is nog niet het ergste. Het is maart en ik heb maar een hele dunne deken gekregen. 's Nachts heb ik het koud. Ik durf niet om een dikkere deken te vragen. Straks maak ik het nog erger. Tenminste...ik durf het niet te vragen aan de Bolle of de Lange. Dat kunnen hun echte namen niet zijn. Natuurlijk niet, dacht ik bij mezelf. Ze kunnen zich ook niet bij hun echte naam gaan noemen. Straks als ik vrijkom kan ik alles aan de politie vertellen. Als ik vrijkom... Snel duw ik die gedachte weg. Natuurlijk kom ik vrij! Mijn vader betaalt het losgeld en dan ben ik hier zo weg. Maar tot dan ben ik hun speeltje. Zo bekijkt die Bolle me tenminste. De vuilak. De ogen van de Lange zijn kil en afstandelijk. Hij bekijkt me alsof ik maar een ding ben. Een ding dat een hoop geld moet opleveren. Voor hem ben ik ook het meest bang. In deze dagen heeft hij nog nooit iets tegen me gezegd. Vaag kan ik me herinneren dat hij drie dagen geleden bij de auto zei: ''Til haar in de wagen.'' Die stem had koud en emotieloos geklonken. Wie weet waar hij allemaal toe in staat is... Tot nu toe valt de Jongen het meest mee. Hij zegt niet zo veel, maar als hij wat zegt klinkt het niet onvriendelijk. Toch blijft hij afstandelijk. Wat had ik dan verwacht? Het zijn misdadigers! Maar de Jongen... Hij lijkt me helemaal niet zo'n misdadigers type. Laat ik maar niet te snel oordelen. Wie weet wat ik kan verwachten. De angst neemt nog steeds bezit van me.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.