Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Kidnapped (forbidden love) » Hoofdstuk 2

Kidnapped (forbidden love)

19 maart 2011 - 22:36

260

0

181



Hoofdstuk 2

vrijdagavond

Ik kijk nog eens om me heen. De kelder waarin ik zit is vrij groot. Precies onder het plafon zit een klein vuil raampje waar ik net doorheen kan kijken. Het kijkt uit op een verwaarloosde tuin. Natuurlijk heb ik al geprobeerd om dat raam open te krijgen maar dat lukte niet. En zelfs als ik het raam open krijg, dan kan ik nog niet weg. Er zit tralies voor het raam. Ik loop naar het raam toe en staar naar buiten. Het regent. Al dagen regent het. Met mijn ogen volg ik een druppel die van een grassprietje glijdt. Dat doet me denken aan vroeger. Één van de weinige keren toen mijn vader tijd had om naar een pretpark te gaan. Samen gingen we van een glijbaan af. Toen had hij nog tijd voor me. Nu is hij alleen maar bezig met dat stomme bedrijf. Zo is hij rijk geworden. Maar wat heb je nou aan geld? Ik word constant belaagt met jaloerse blikken, altijd zien mensen mij anders aan dan hoe ik ben. Alleen Eline niet... Hoe zou het met haar zijn? vraag ik me af. Zou ze me missen? En hoe zit het met die spreekbeurt die we over twee weken samen houden? Zou ik dan al thuis zijn? Thuis... Tranen prikken achter mijn ogen. Mama, papa... Maken ze zich zorgen om me? Of kan het ze niks schelen? Ik wil niet huilen, maar het gebeurd toch. Twee tranen ontsnappen en glijden over mijn wangen. Plotseling gaat de deur open. Ik schrik en draai me vlug om.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.