Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Kidnapped (forbidden love) » Hoofdstuk 4

Kidnapped (forbidden love)

19 maart 2011 - 22:38

264

0

191



Hoofdstuk 4

zaterdag ochtend 8 uur

He bah, ik voel me smerig. Het is te lang geleden sinds ik heb kunnen douchen. Ik kan me niet voorstellen dat mijn ontvoerders nooit douchen. Mijn ontvoerders... Wat heb ik er een hekel aan om dat te denken. Hoe moet ik het anders noemen? Het is zo, accepteer het nou maar, denk ik bij mezelf. Elke dag neemt mijn angst een beetje af. Ze laten me met rust. De Lange en de Bolle heb ik sinds de eerste dag niet meer gezien. Het klinkt mischien raar, maar ik verlang wel een beetje naar de Jongen. Gisteren toen hij mijn bord kwam halen bleef hij nog even praten. Het was alsof hij zich een beetje schuldig voelde. Toen ik met hem praatte zag ik hem niet als één van mijn ontvoerders. Het klonk alsof ik met één van mijn klasgenoten praatte. Over van alles en nog wat. Toen hij wegging zei hij nog: ''Als je vader het losgeld betaalt ben je zo weg.'' Daarna slikte hij en zei vlug achteraan: ''Er gebeurd niks met je.''

Hij komt over een paar minuten. Altijd om half negen is hij hier met eten. Met mijn hand ga ik door mijn haar. Het is vettig. Mijn handen zijn kleverig en mijn kleren stinken. Zou ik vragen of ik mag douchen? Ik kijk op mijn horloge. Dan hoor ik voetstappen. Gelijk weet ik dat het de Jongen is. Ik herken zijn manier van lopen. Wat klinkt dat eigenlijk raar... De Jongen. Zo noem je toch niet iemand? Ik vraag me af hoe hij echt heet. De deur gaat knarsend open.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.