Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Kidnapped (forbidden love) » Hoofdstuk 9

Kidnapped (forbidden love)

19 maart 2011 - 22:44

284

0

202



Hoofdstuk 9

zaterdagnacht

Huilend lig ik op mijn bed. Mijn horloge wijst 00:48 aan. Ik wil slapen maar het lukte niet. Teveel gedachten dwaalden rond in mijn hoofd. Ik weet het nu zeker. Ik hou echt van David. Hij nam het voor me op. Hij beschermde me. Die stomme Bolle ook! Met die rotvarkensoogjes van hem. Ik voel zijn handen nog op mijn lichaam. Als ik er eenmaal aan terugdenk is het niet te stoppen. Ik beleef alles weer opnieuw.

Daar stonden we: Ik en David, zoenend. Het ging allemaal vanzelf. Onze monden openende zich langzaam en de kus ging over in een echte tongzoen. Zijn handen gleden steeds verder naar beneden, langs mijn nek, mijn schouders en toen opzij richting mijn borsten. Ik kon me niet herinneren dat we ons naar het bed toe bewogen, maar even later lagen we daar naast elkaar. Hij bewoog zijn hand nog verder naar beneden. Hij streelde onder mijn trui mijn blote buik. Ik streelde hem ook, overal waar maar mogelijk was. Ik voelde zijn spieren, en ging steeds lager tot mijn hand ook onder zijn trui terecht kwam. Langzaam bewoog hij mijn trui omhoog. Zijn hoofd bewoog zich omlaag en kuste me in mijn nek. Steeds lager en lager ging hij, totdat hij stopte bij mijn borsten. Zachtjes en voorzichtig begon hij die te strelen, alsof ik van porselein was. Wat er daarna gebeurde was één grote nachtmerrie. Omdat we alles om ons heen waren vergeten hoorden we de voetstappen niet die richting de kelder liepen. ''Wat duurt dat verdomme toch lang zeg, hey kom je n....'' Hij haakte af. Zojuist had hij de deur geopend en ons op bed gezien. Ik halfnaakt en David die boven op mij lag.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.