Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Kidnapped (forbidden love) » Hoofdstuk 10

Kidnapped (forbidden love)

19 maart 2011 - 22:44

337

0

187



Hoofdstuk 10

zaterdagavond

We wisten niet hoe snel we weer rechtop moesten gaan zitten. Haastig deed ik mijn trui goed. Toen pas viel het me op dat David zijn bivakmuts had afgedaan. De tijd leek even stil te staan. Ik zal dat gezicht nooit vergeten..Het staat in mijn geheugen gegrift. Hij had donkere krullen, een smal gezicht een een smalle kin, maar zijn volle lippen en rechte neus gaven hem een mannelijker uiterlijk. Nog nooit had ik zo'n knap gezicht gezien. Dit echter duurde maar een seconde. De Bolle liep op hem af en begon te schreeuwen. ''Ben je nou helemaal gek geworden!'' Ze begonnen te vechten. Ik kon niet toekijken. Ik sprong boven op de Bolle om hem te stoppen. Maar hij was sterker. Natuurlijk was hij dat. Hij gaf David nog een dreun. Kreunend viel hij op de grond. ''En nu.'' zei hij met een scheve grijns. ''Heeft hij genoten van je lekkere lichaam? Waarom geef je mij ook niet eens een pleziertje?'' Die rotzak! Hij begon me te zoenen. Dikke natte lippen gleden over mijn gezicht. Zijn handen grepen naar mijn kruis en borsten. Het voelde zo vies... ''Nee!!'' gilde ik. ''Laat me los!!'' Hij duwde me tegen de muur, met mijn armen boven me. Met één hand hield hij die beet en met een been hield hij mijn benen in bedwang. ''Zo, nu maak ik af waar Dave mee begonnen is!'' Dave? Heette hij Dave?! Ik had niet langer de tijd om daar over na te denken. Hij begon met zijn vrije hand aan mijn broek te prutsen. Al mijn spieren waren gespannen. Ik wrong me in allerlei bochten maar het was nutteloos. Toen hij mijn broek los had gemaakt, ging hij mijn zijn hand erin. ''Alsjeblieft...'' smeekte ik. ''Hou op...toe...''Ik was helemaal verdoofd. Zijn hand gleedt in mijn onderbroek en hij begon te spelen. Ik kreeg er koude rillingen van. Daarna begon hij me te vingeren. Ik kon het niet beschrijven. Het was afschuwelijk. Ik deed geen moeite meer om te ontsnappen. Het was hopeloos...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.