Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Hongerspelen » The hunger games have begun » Chapter 3.

The hunger games have begun

19 maart 2011 - 23:57

361

3

305



Chapter 3.

Mensen ik ga nog een story van de hongerspelen starten. De informatie komt nog :'D

De spanning was te snijden op het plein. Iedereen wachtte gespannen af.
'Amethyst Annabolls!'
De grond leek bij me weg te zakken. Niana hoorde ik naast me slikken. In de verte hoorde ik een gil van mijn zus maar niks drong echt bij me door. Ik stapte stapje voor stapje naar het podium toe. Ik liep de trap op en zocht het gezicht van mijn moeder. Tranen liepen over haar wangen. Topez daarnaast was helemaal in paniek. Ik zag Dilando, haar vriend, naast haar staan. Hij had een arm om haar heen geslagen en hij keek me met grote en bezorgde ogen aan. De naam van de jongen werd omgeroepen. Ik luisteren. Pelo heette hij. Ik kende hem voor de rest niet. Hij kwam naast me staan en ik bekeek hem van top tot teen. Hij was ongeveer 13 jaar oud en hij had een bril waar scheuren in zaten. Hij was best grof gebouwd maar veel spieren had hij niet. Ik probeerde weer in het publiek te kijken maar dat ging niet. Ik wist zeker dat iedereen medelijden met ons zou hebben. Niemand wilde de arena in.
Ik probeerde een snik te onder drukken en dat lukte me aardig. Toen de boete afgelopen was werden we in appart hokje gestopt. Mijn moeder en mijn zus kwamen als eerste langs.
'Mama!' riep ik. 'Ik ben zo bang.' En toen begon ik te huilen. Grote druppels vielen over mijn wangen.
'Ik ook,' fluisterde mijn moeder . 'Ik ook.'
'Als ik het kon had ik je plaats ingenomen,' snikte Topez. Ik knikte kleintjes. We kregen niet veel tijd samen want binnen 2 minuten werden ze weer weg gestuurd. Toen kwamen Niana en Gellep binnen. Gellep is mijn beste vriend die ik al kende sinds ik 5 was.
'Je gaat wel winnen he?' vroeg Gellep dapper en ik zag dat hij zich groot hield. Ik knikte kleintje.
'Je mag niet verliezen,' snikte Niana. Ze keek me bang aan. Ik knikte weer.
'Ammie.' Gellep keek me aan. 'Je weet dat we van je houden?'
'Ik hou ook van jullie,' zei ik en ik gaf ze een knuffel. Toen werden ze weg gestuurd en moest ik naar de trein toe die me naar het capitool bracht.


Reacties:


moorte
moorte zei op 2 april 2012 - 15:41:
Awh :c Arme Amethyst.

Ga je snel verder?


Jopie2
Jopie2 zei op 12 juli 2011 - 9:08:
mooi!
snel verder pleazzz


BAM
BAM zei op 20 maart 2011 - 19:34:
wat mooi !!

snel verder