Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Ridiculous » 12. You got an F for sport!

Ridiculous

20 maart 2011 - 18:40

779

5

559



12. You got an F for sport!

Nadezhda PoV

Ik en mijn lieve vriendinnetjes - behalve Yasmine - zitten weer eens in een saaie les gym. Gym, ja, Gym. Ik zei al drie keer Gym.
Gym betekent pijnlijk touw van de apenheul, irritante touwen van het touwtje springen, en de koprol des doods. En vandaag vond de lerares het leuk om alles te doen.
Niet eens voor de lol, nee, voor een belangrijk punt voor je examens.
‘Wie heeft er nou Gym nodig voor het examen?’ mompelt Suki in mijn oor. Ik haal mijn schouders op en probeer verder te luister naar hoe wij deze rotles gaan volhouden.
We worden opgesplitst in groepjes en ik kom net als altijd niet bij mijn vriendinnen in het groepje. Dit keer zit ik bij Jason, Kalinka, Pim en Laura - de o zo populaire kinderen van onze school.
‘Erwten, beter doe je je werk goed, anders kan ik de examens gedag zeggen.’ zegt Laura.
‘Het is Ertsen.’ zeg ik beledigd.
‘Whatever.’ Ze zwaait haar blondde haren in mijn gezicht en gaat wat aanpappen met Jason.
‘Oké, elk groepje heeft vijftien minuten om hun activiteit te oefenen en tien minuten om het te laten zien voor een punt. Begrepen?’ De klas knikt en er word gefloten op een fluitje.
Ik snap niet eens dat je een punt kan krijgen voor touwtje springen?
Mijn al te leuke groepje moet als eerst touw klimmen. En je krijgt een punt voor hoe ver je het haalt en hoe de techniek is. Help?
´Jij eerst, Erwt.´ sist Laura. Het is Ertsen!
Zuchtend loop ik naar het touw toe en kijk omhoog. Dit wordt nog een ramp.
´Schiet eens op, we hebben niet de hele dag de tijd.´ baast Kalinka. Ik klem mijn handen om het touw en trek me op. Ik ben nog niet eens een centimeter van de vloer en ik glijd al van het touw af, wat een brandend gevoel op mijn handen achterlaat.
´Zal ik je helpen?’ vraagt Pim. Laura geeft hem een boze blik, waar hij zich niks van aantrekt.
‘Ja, graag.’ zeg ik verlegen.
Pim doet snel voor hoe ik moet klimmen . ‘Nu jij.’ lacht hij. Ik probeer hem na te doen, en dat lukt goed ook, want ik haal de top en begin te juichen. ‘Goed zo!’ roept Pim, die een stoot krijgt van Kalinka. ‘Hou toch eens op, Kalinka, jij zou het nooit halen.’ sist Pim haar toe.
‘Ik heb een probleem.’ roep ik naar beneden.
‘Wat?’
‘Hoe kom ik naar beneden?’ Kalinka en Laura beginnen te lachen.
‘Heel rustig naar beneden klimmen, niet glijden want dat brand!’ beveelt hij me.

Na twee uur lang Gym heb ik mijn punt gekregen en dit had ik niet verwacht. ´Een zeven!´ gil ik.
Laura huilt en blijft maar schreeuwen dat ze maar een vier heeft. ´Het is haar schuld.´ snikt ze door haar gebrabbel heen en wijst naar mij. Ik haal mijn schouders op en loop de kleedkamer binnen.
´Ik heb een zeven!´ gil ik nog eens. Mijn vriendinnen beginnen net zo hard te gillen als ik en springen blij.
´Trouwens Kay, wat heb je nou gedaan? Het is er nooit van gekomen toen Tessa er doorheen schreeuwde met haar “Kussen gevecht”ť!’ zeg ik.
‘Ik heb een Cover uitgekozen.’ zegt ze blij.
‘O mijn Jezus, welke?’
‘Dat is een verrassing voor als we thuis zijn.’
‘Waar is thuis vandaag?’ vraagt Tessa.
‘Yasmine’s huis, doh.’
‘Zal ze leuk vinden...’
‘Natuurlijk vindt ze dat leuk. We zijn geweldig!’ zegt Suki.

Als we bij ons Huis - Yasmine’s huis - aan komen, kloppen we op de deur. We horen gekraak, geroezemoes en gevloek en dan uiteindelijk gaat de deur open. ‘Hey meiden.’ en ze laat ons binnen.
Tessa maakt een duikvlucht naar de bank met Suki achter haar aan. Suki valt op Tessa en ze beginnen dan te vechten voor hun plek.
‘Kleuters.’ zucht Yasmine, die het koffiezetapparaat aanzet en een paar mokken klaar zet. ‘Jullie kwamen over de band praten, toch?’
‘Jap, en of je Jeroen nog een keer gaat zien, hij was leuk.’ zegt Suki.
‘Nou, hij heeft me nog gebeld om te vragen of ik morgen met hem uit eten ga.’
‘En?’
‘Ik zei ja, ik denk dat dit wel wat wordt.’ Yasmine krijgt een rode kleur op haar wangen en draait zich snel om.
‘Yasmine is verliefd!’ schreeuwen we in koor.
‘Nietes!’
‘Welles!’
‘Nietes!’
‘Welles!’
‘Oké, misschien een beetje.’
‘Ring ring ring, de schoolbel gaat! Waar kom jij zo laat vandaan? Yasmine heeft met Jeroen in een hoek gestaan! Hoeveel kusjes hebben jullie elkaar gegeven? Een, twee, drie, vier, honderd!’ roept Suki terwijl ze naar Yasmine toe rent en kusjes op haar wang drukt.
‘Gatver Suk! Ga van me af! En we komen hier voor bandvergadering, niet Yasmine's liefdesleven-vergadering!’
‘Oké, bandvergadering.’ zeg ik.
‘Ik heb geen zin.’ klaagt Suki.
‘Jij heb nooit ergens zin in.’
‘Zijn chinezen altijd zo lui?’
‘Neem dat terug, Tessa!’
‘Moet je komen dan!’
‘Ik ben er al!’
‘Sla dan!’
‘JONGENS!’ schreeuwt Kayley.
Wij zijn vriendinnen en houden ontzettend veel van elkaar, is dat niet duidelijk?


Reacties:


shania13
shania13 zei op 8 nov 2012 - 21:46:
Zou ik een melding mogebn als je verder bent het is nanelijk echt een geweldig verhaal ik zieijxf en mijn vriendinnen er echt in terug haha

Xx


dreamerangel
dreamerangel zei op 24 maart 2011 - 17:50:
whahahaha geweldig

<33


TWINcest
TWINcest zei op 23 maart 2011 - 21:21:
Sorry! Geen tijd gehad om te reageren!
Maar nu wel :3

Ik en mijn lieve vriendinnetjes - behalve Yasmine
En toen zat ik echt zo van: hé, ben ik niet lief?
Maar toen las ik de rest
- zitten weer eens in een saaie les gym.

Ik was even vergeten dat ik niet meer op school zat :']

En het lijkt er op dat ik altijd de Sjaak ben in verhalen ><
Maar niet dat ik het erg vind, uiteindelijk win ik altijd! Muhaha!

Ik ben trouwens erg blij met Jeroen, maar een Tom wil ik altijd veroveren..


xNadezhda zei op 23 maart 2011 - 17:49:
‘Waar is thuis vandaag?’ vraagt Tessa.
*dood*

Hell yes you cheered me up! Sorry dat ik dit zo laat lees, by the way. Stressige schooltijd achter de rug. Maar dit is fantastisch. & ik ben zooo benieuwd naar Kay's cover en wat er van gaat komen en alles.
(En ik ben héél slecht in touwklimmen. Ik heb hoogtevrees! o.o)

Love you <33


Freaking
Freaking zei op 21 maart 2011 - 9:04:
Whahahaha, nicee

snel verder!

<33