Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » [Twilight Saga] Freaking out! » Mededeling! (:

[Twilight Saga] Freaking out!

20 maart 2011 - 22:32

161

1

228



Mededeling! (:

Het is al een lange tijd geleden dat we een hoofdstuk hebben gepost!
Veel mensen vroegen ons om meer hoofdstukken, maar omdat we een druk jaar hebben op school (examenjaar) zijn we hier niet meer aan toe gekomen.
Daarnaast is het een compleet nieuw schooljaar, nieuwe leraren waardoor veel van onze inspiratie weg is.
Geen meneer kox meer, geen meneer schoots maar gelukkig hebben we weer een jaar vol nieuwe leraren en leuke gebeurtenissen!

We zijn met dit verhaal begonnen omdat we vonden dat we enorm leuke dingen meemaakten op school en we vonden het leuk om dit met jullie te delen. (Dus om een aantal vragen te beantwoorden die we hebben gehad; Ja, alle leraren zijn echt en we hebben alle gebeurtenissen op school ook echt meegemaakt)

Met trots kunnen we jullie ook vertellen dat we besloten hebben om een deel 2 te maken!
Wij hopen jullie weer enorme lachbuien te kunnen geven met de gíªnante en grappige dingen die we meemaken!

De link *tromgeroffel* :
http://www.fanfic.nl/fiction/4105/twilight-saga-freaking-out-2/


Reacties:


Hargbloem
Hargbloem zei op 1 april 2011 - 12:17:
Ik heb dit verhaal in een keer gelezen, en ik vind het echt geweldig! Ik ga snel het vervolg lezen!
X