Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » A Jonas Story (pauze) » De Mail

A Jonas Story (pauze)

22 maart 2011 - 21:31

318

2

352



De Mail

het is nog niet veel <3

door de ogen van Babs:

Ik hoorde de bel en stond op, het was Annelies, mijn buurmeisje maar ook een super goede vriendin, "ey", zegt ze, "nog steeds Jonas aan het kijken?" wijsend naar de tv waar Jonas op stond. "Jah, zou het niet geweldig zijn als we die kunnen ontmoeten?", zeg ik dromend. "Misschien, als we die Meet&Greet winnen bij de Joepie." zegt Annelies vrolijk. Joepie gaf 5 Meet&Greets weg voor het concert van The Jonas Brothers volgende week. Dit jaar mochten wij ook gaan naar het concert en die tickets hadden we al, maar toen we bij de Joepie lazen dat ze Meet&Greets weggaven kon ons geluk niet meer op, we zijn dan ook direct beginnen te mailen naar Joepie met een super mooi verhaal waaarmee we toch een kleine kans hadden om te winnen. Vandaag zouden we weten of we gewonnen zouden zijn of niet en dat was de rede waarom Annelies naar mij toekwam. "Gaan we onze mail chekken" vroeg ze een beetje zenuwachtig. Ik zette de pc aan en openden mijn hotmail waarmee we de mail hadden verstuurt. Ik had één bericht... maar jammer genoeg niet van de Joepie het was Jana die ons succes wenste voor die meet en greet. Ik stuurde vlug een mail naar haar dat we het nog niet wiste en begonnen te wachten. *tijdssprong van 5 uur* "Nog steeds niks" zeg ik met een bedroeft gezicht het was al 5 uur en begon de hoop op te geven ook Annelies begon droevig te worden en besloot om naar huis te gaan. "Als we toch gewonnen moest zijn, bel me dan". Ik sloot de pc af en begon eten te maken de hoop dat we gingen winnen, was nu helemaal weg. Toen mijn ouders rond 6u thuiskwamen, begonnen we te eten. Daarna keken we nog wat tv en rond 11u ging ik slapen. Uit pure nieuwsgierigheid opende ik mijn mail...


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 18 aug 2013 - 18:03:
Lezen! xx


xAingeal
xAingeal zei op 25 maart 2011 - 20:58:
Het is kort, maar leuk!
Snel verder!

xKussje. <3