Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Lammendam! » Een vreemde verschijning dicht bij het bos!

Lammendam!

13 aug 2011 - 14:21

326

0

350



Een vreemde verschijning dicht bij het bos!

SHADOWS OVER LAMMENDAM!!!

Het wezen is helemaal wit, Maar zijn ziel is pik zwart
De grond lijkt te rotten, waar het op is verschenen

Jezus Christus!

Ik wist nooit wat zich allemaal afspeelde in deze bossen vol onheil!

Schaduwen over Lammendam!! Overal schaduwen over Lammendam!!

Dit is het punt waar een dode ziel weer terug tot leven is gekomen recht op de plaats waar ooit een groot kasteel neergebrand was!!
Ik heb het gevoel dat ik achtervolgd word! Maar er is echt niemand te zien terwijl ik over de paden die dicht bij de bossen liggen loop! En hoor opeens een keiharde gil!!

Er is hier nog iemand aanwezig om mij heen tussen de bomen!...
Ik voel dat er iets naar me kijkt! Maar ik kan niks zien! Nu realizeer ik me dat ik dat ik over een bespookt terein loop!

Dwalend door het bos en drassige velden... Ik denk dat ik verdwaald ben?
Jah, Ik ben verdwaald! Ik kan deze verschrikkelijke angst niet omschrijven...
Ik denk dat ik vervloekt ben...

Ik ben vervloekt en het lijkt of ik ergens naar toe gelijd word het is al aan het schemeren en het word steeds donkerder! opeens sta ik recht voor een verlaten gebouw!! Het is de ruine van een kasteel die door de jaren heen overwoekert en verouderd is... Er hangt een duistere sfeer, waarschijnlijk is dit de laatste plek waar ik ooit zal komen...

HIER KOMT DE NACHT!

Duistere gedachten over mijn begrafenis spoken in mijn hoofd rond.
En ik hoor de bel van de kerk al klingen die aangeeft dat ik overleden ben...
Maar dat was alleen maar in mijn hoofd... Toch?

Ik word helemaal overspoeld door vage krijsende geluiden!
Luister naar de duivelse zang van een lijdende ziel!!
Terwijl de maan perfect rond is...

Alles wat nog over is...
Is een lege vijver waar mijn lichaam bewegenloos ligt, en mijn lichaam is, wat de nederlanders noemen: DOOD!!!!

Niemand in het stadje wist, waarom ik verdwenen was?
Wisten ze maar dat mijn lijk hier lag!
Schaduwen over lammendam!!
Je komt nooit meer weg uit Lammendam...

Muhuwahahaha


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.