Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » ~5 shot ~ The girl that lost her mind. » Two.

~5 shot ~ The girl that lost her mind.

24 maart 2011 - 20:08

597

9

504



Two.

Heeey, ik hoop dat jullie het leuk blijven vinden (: Xliefs

'Stop met huilen.' beval Alex me, terwijl hij zwaar op me leunde. 'STOP!' schreeuwde hij woedend. Verlamd van angst nam ik zijn gezicht in me op. Ik veegde met mijn losse hand mijn tranen weg en probeerde niet in zijn vlammende blauwe ogen te kijken, die eerst zo betoverend waren, maar nu razend. Ze maakten me bang. Hij kroop van me af en liep op Chris af. 'Wat doe je nou man?' Zijn stem klonk rauw en schor toen hij Chris op zijn arm stompte. Daarna boog Alex zich over de bewusteloze jongen. 'Wat wil je doen met zijn lijk?' Mijn ogen vlogen wijd open, lijk?! Mijn ademhaling begon te schokken en uit mijn mond kwamen hysterische snikken. 'Snoer dat kind haar mond even wil je?' vroeg Alex aan Chris. Snel sloot ik mijn mond en probeerde omhoog te komen. Maar ik leek wel vastgelijmd aan het strand, zo stram was mijn lichaam. 'Zo popje, wat dacht je ervan.' zei Chris en hij bolde zijn getatoerde gespierde armen. Ik keek hem boos aan, in een poging hem af te schrikken. Maar dat was een grote fout, zijn ogen glinsterden vrolijk en zijn voet kwam van de grond. Een snerpende gil galmde over het strand en het duurde een seconde voordat ik doorkreeg dat ik degene was die deze angstige gepijnigde geel slaakte. 'Chris!' zei Alex woedend. De rest van de groep was wakker geworden door de herrie en keek nu angstig in de rondte. 'Wat is dit?' vroeg Liz, met trillende stem. 'Hou je mond.' beval Alex. 'Ik wil weten wat er gebeurd.' zei ze, haar temperament begon naar boven te komen. Ze stond op en liep op Alex af. ''Niet doen!' wilde ik gillen, maar er leek niks uit mij te kunnen komen. Ze duwde tegen zijn gespierde borstkast. 'Vertel het me.' 'Laatste waarschuwing.' Alex pakte iets uit zijn broekriem en hield het gericht op Liz haar hoofd. Ze deinsde terug, maar bleef opstandig staan. 'Doe nou niet.' mompelde ik. Alsof ik haar kon beïnvloeden met mijn woorden. Alex zijn blik werd grimmiger. 'Een, Twee, drie.' Bij drie klonk het hardste pijnlijkste, definitiefste geluid dat ik ooit gehoord had. Liz had niet eens meer tijd om te gillen. Ze viel achterover en met een plof belande ze op het strand. Bloed stroomde uit haar hoofd en toen barstte de hel goed los.

Geschreeuw was overal, angstige gezichten overal en ik, ik zat verlamd op de grond. Mijn wang schrijnde om mijn aandacht. Ik legde er verbaasd mijn hand erop. Er klonken meer schoten. De drie jongens hun tanden flikkerden in het licht van het vuur. Een nieuwe knal en Rick, de jongen waar ik het even zo gezellig mee had gehad viel naast me neer met wijd opengesperde ogen. Een gil ontsnapte mijn droge lippen. Met trillende vingers legde ik mijn vingers op zijn oogleden en drukte ze naar beneden. 'Niet aanraken!' schreeuwde chris en hij richtte zijn pistool op me. Ik kneep mijn ogen dicht, in afwachting op de pijn. Maar die kwam niet. Ik keek door de spleeten van mijn beide oogleden en zag Chris en Alex die een hand op zijn schouder legde. 'Haar nog niet,' zei hij met een duivelse glimlach die recht uit de hel gekomen leek te zijn. 'Zulk plezier is zonde om af te staan.' Chris keek naar me met dezelfde duivelse glimlach. Hij pakte een touw uit zijn jaszak, godweet wat er allemaal nog meer in zit, en begon mijn armen bij elkaar te knopen. 'Blijf jij maar even lekker zitten.' Daarna liep hij weg, mij verstijfd achter latend.


Reacties:

1 2

Lovalicious
Lovalicious zei op 23 juli 2011 - 16:34:
Woooowww!!
Jij kan echt heeeeeeeel goed schrijven, echt op topniveau!
Je neemt me mee naar dat strand, en ik vóél Sylvies angst gewoon!!
Echt heeeel mooi gedaan!


xxxxxxx Nadine


sterretjhu
sterretjhu zei op 25 maart 2011 - 16:13:
omgg ;o
snel verder<3


JeRiNo
JeRiNo zei op 25 maart 2011 - 15:16:
... Kom ik even met mijn late reactie

Maar omg... omg, omg, OMG!!!
Jemig, die Alex is eng!!

Snel verder, ik wil meer lezen!

xoxo<3


wordslover
wordslover zei op 24 maart 2011 - 22:52:
Omg
Omg
Omg
...
Ik ben stil
...
Gewoon compleet weggeblazen...
Wat een hoofdstuk!
Echt geweldigg!
Ik vind dat je snel weer meer moet posten want ik wil meer lezenn!
Xkus


Hermelien
Hermelien zei op 24 maart 2011 - 21:38:
Jezus lieve hemel, dit is érg goed geschreven !
Héél snel verder jij want ik wil veel meer !
Nou moet er maar even een vampier komen om die Alex een vette mep te verkopen ofzooo, dieee Alex Dieeee !!
xxxx