Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » leuk!!

I am lost frome me life!

2 okt 2008 - 18:38

507

0

186



leuk!!

Ik eehm denk dat ik het hier wel leuk vind. Mooi zij Timo. Want we hebben nog de hele vakantie. En nou jah volgens mij gaat geen van alle naar huis! Ooh okeey gezellig. We aten onze spaghetti op. En praten nog over van alles. En waar gaan we nu heen? Vaagt Laura aan ons. Eehm ik weet geen leuke plekjes hier. Eehm nou dan gaan we naar de lounge room? Daar is het altijd wel gezellig. We stemden allemaal in. En alweer werd ik mee getrokken door Laura nou jah het zou wel een gewoonte worden. We liepen naar boven naar de 3de verdieping. Daar liepen de de gang door en uiteindelijk ene deur in. Het was er gezellig ingericht met een paar banken open haard. En het rook er naar rook. Roken er hier mensen?







Jah eigenlijk mag het niet maar vele doen het toch omdat er niet zoveel op gecontroleerd word zij Laura tegen mij. We gingen zitten. Tenminste alleen Kelly bleef staan. Ze ging op de tafel staan en riep: ff aandacht mensen. Ik stel jullie ff voor aan ene nieuw meisje op onze school die hel aardig is. Ik werd rood. Esmee. Kom maar. Eigenlijk wouw ik blijven zitten. Maar Laura duwde me van de bank af. En Kelly hielp me op de tafel. Nou mensen hier is ze dan… en ze fluisterde in me oor. Nou krijg je er ene heleboel vrienden bij. Iedereen begon te juichen. en daardoor werd ik nog roder. Ik stapte weer van de tafel af en ging naast Laura op de bank zitten. Kelly liep nog even langs ene paar mensen en daarna kwam ze ook naast ons op de bank zitten. Laura: nou nu weet iedereen alvast wie je bent jah..



We zaten de hele avond nog gezellig te kletsen tot Laura zij: wow het is al half 11. en om elf uur mogen we niet meer rondzwerven. Jah je kan zeggen wat je wil maar daar zijn ze wel streng op zij Timo. Dus we stonden op. En namen afscheid van iedereen. Daarna nam Laura me mee een verdieping hoger naar onze slaapkamer. Zodra we binnen kwamen plofte ik moe op me bed. Moe? Vroeg Laura aan mij. Nee het lijkt alleen maar zo. Je moet ook nog je spullen uitpakken hea? Nou dat doe ik morgen wel. Nee nu. Ik help je wel. En ze trok me overeind. En samen haalde we alles uit me koffer. Ik had van me moeder aar laptop meegekregen. Maar em vader had het niet mogen weten. Hebben ze hier draadloos internet? Vroeg ik eehm ik denk het wel. Okey. Want anders had ik hier niet veel aan mn laptop gehad wow vet heb jij laptop. Ik knikte. We pakten de rest nog uit. En ik deed me pyjama aan. Nou ik ga egt slapen want ik ben egt helemaal dood. En ik zuchten om het nog is extra te laten overkomen. Okeey ga dan maar slapen. Zij Laura. En ff later lag ik al uitgebreid te pitten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.