Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » A Happy End Sucks [Afgelopen] » 18. A New Start

A Happy End Sucks [Afgelopen]

26 maart 2011 - 13:12

380

3

331



18. A New Start

Hier is dan eindelijk weer een deel. Mijn PC is gecrasht dus het zal waarschijnlijk lang duren voor het volgende deel er is...

Christine lag samen met David op de grond van de prachtige open plek in het bos. Ze keken samen naar de wolken die steeds verschillende vormen aannamen en dan weer terug veranderden.
'Wat is het toch mooi hè,' zuchtte David.
Ze keek even opzij naar hem en kwam overeind, zodat ze op haar ellebogen kon steunen.
'Ja,' zei ze.
Ze keek om zich heen en nam de omgeving goed in zich op.
'Maar ik weet iets wat het nog mooier maakt.'
Ze boog naar David toe, maar toen hun lippen elkaar bijna raakten aarzelde ze. Ze dacht aan de tweeling in de winkel. Wat waren ze ontzettend lief voor haar geweest, de hele tijd.
Ze trok terug en schudde met haar hoofd om het weer helder te krijgen.
'Nee,' zei ze terwijl ze opstond en de aarde van haar kleding afklopte. 'Ik kan het niet.'
Ze draaide zich om en rende weg tussen de bomen. Ze had geen idee waar ze heen ging, maar ze was vastbesloten om een nieuw leven te gaan beginnen. Een beter leven.

Ze kamde nog even snel haar bruine haren voordat ze naar beneden rende.
'Ik kom eraan mam!' riep ze.
Onderweg naar beneden kwam Christine haar nieuwe zus tegen.
'Goeiemorgen!' riep ze opgewekt naar haar adoptiezusje.
'Hey Destiny,' zei ze terug. 'Lekker geslapen?'
'Ja hoor. En jij?'
'Ik was gister naar dat feest, weet je nog?'
'Oh, tuurlijk. Was het leuk?'
'Ja, echt te gek. Hoe was het concert?'
'Super. Ik heb Gerard na de show nog bij de artiestenuitgang gezien!'
'Aah! Echt?'
'Ja, echt! Ik heb een foto met handtekening! Wacht, ik haal hem even.'
Ze rende terug naar haar kamer, die een verdieping hoger was dan die van Christine, en kwam daarna hijgend terug met een foto.
'To Destiny,' las Christine hardop voor. 'From Gerard. Follow your heart.'
Daaronder stond ook nog een krabbeltje wat zijn handtekening moest zijn.
'Te gek! Ik ben zo blij voor je!'
De twee zusjes liepen samen naar beneden. Ze waren misschien wel bijna tegenpolen van elkaar, maar ze konden het super met elkaar vinden.
Destiny was eerder een soort emo, Christine hield meer van steampunk-achtige details.
'Goeiemorgen mam,' zeiden ze in koor terwijl ze aan de tafel gingen zitten.
'Hallo lieverds,' zei de gezellige huisvrouw terug. 'Hoe laat zijn jullie thuisgekomen?'
'Ik om half twee en Christine om half twaalf,' antwoordde Destiny.
'Goed,' zei ze een beetje ontevreden. 'Hoe dan ook, hebben jullie zin in een bosbessenmuffin?'


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 29 aug 2011 - 20:57:
pfoei! das spannend!


realMe
realMe zei op 27 maart 2011 - 11:13:
dit is lief.....
Ik heb wel benieuwd hoe het met de tweeling gaat, vooral George....

snel verder


wordslover
wordslover zei op 26 maart 2011 - 13:29:
Chill hoofdstuk!
Ik vind trouwens dat Christine maar weer terug naar de tweeling moet ^^
En ik vind dat jij snel verder moet!
xkus