Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 28

Save your kisses for me..!x [TC]

29 jan 2009 - 22:20

672

0

236



Part 28

**--**Deel 28**--**

Bill POV

Beneden aangekomen zet ik Lien op de grond en zet me in de zetel. Lien staat op en gaat naar de keuken waar hoogstwaarschijnlijk mama bezig is met iets. Ik neem een deken, zet de tv aan en leg me in de zetel. Op de tv is er niet echt iets interessant op. Na een tijdje tv staren voel ik mijn oogleden zwaar worden, niet veel later vallen ze helemaal dicht en val ik in slaap.


Ik word doorheen geschud en open mijn ogen, voor mij staat Drake, uit reflex schiet ik recht. ‘hé rustig maar, ik moest je wekken want Tom is er.’, ik knik en sta op, verward kijk ik rond als ik Tom nergens zie. ‘boven.’, beantwoord Drake mijn verwarde blik, ik knik en snel de trap op. Als ik mijn kamer binnenkom zie ik Tom zitten met…mijn tekstblok! O.O ik gris het uit zijn handen en houd het dicht tegen me aan, verschrikt kijkt Tom op. ‘oké dan.’, brengt hij eruit. ‘sorry dit is gewoon…’, ‘goed! Bill, je kan echt goede teksten schrijven!’, ik haal mijn schouders op. ‘ik doe het enkel als ik me verveel.’, ‘Bill zoiets komt niet enkel door verveling, jij hebt talent!’, ik zucht. ‘niet waar, het is verveling!’, en ik laat me met een zucht op het bed ploffen. ‘hebben jullie een gitaar?’, ik kijk Tom raar aan. ‘waarom?’, hij haalt zijn schouders op. ‘gewoon, ik wil iets proberen.’, ik knik en sta op, loop naar mijn rommel kast en haal er een gitaar uit en overhandig die aan Tom. ‘wí¡t doet een Gibson in die rommelkast?’, zegt hij en kijkt me doordringt aan. ‘het is maar een gitaar hoor.’, zucht ik. ‘MAAR een gitaar, dit is een echte Gibson, dat is niet zomaar een gitaar.’, ik haal mijn schouders op. ‘wat jij wilt.’, Tom knikt en steekt zijn hand naar me uit. Ik kijk hem raar aan. ‘wat,’, ‘geef je teksten eens.’, en hij doet teken dat ik het moet geven, ik rol met mijn ogen en geef dan toch maar de blok. ‘dank je wel schatz!’, lacht hij vrolijk, ik zet me in kleermakerszit naast hem op het bed. Hij gaat met zijn vingers langs de snaren en begint dan te spelen. De tekst ‘In die Nacht’ ja zo heb ik het genoemd ligt open. Zachtjes begin ik mee te zingen. Tom kijkt me lachend aan. Ik glimlach terug en zing verder. Na nog wat gekloot met de gitaar en aanpassingen aan mijn teksten liggen we languit op mijn bed. ‘de volgende keer hé, blijf jij maar hier slapen!’, zeg ik lachend. Tom kijkt me raar aan. ‘waarom?’, ‘mijn bed is groter!’, nu lacht Tom ook. ‘daar heb je een punt.’, ik knik. ‘weet ik wel.’, ‘egoïst.’, mompelt Tom. Ik geef hem een por in zijn zij waardoor hij uit bed flikkert. ‘als je me beu bent kun je het ook gewoon zeggen hoor.’, grijns ik. ‘jij hebt me gewoon uit het bed geport jij bent mij beu ja.’, moppert hij. ‘als ik niet ziek was zou ik je nu laten zien dat, dat dus niet zo is hé!’, zeg ik verwonderd. Tom haalt zijn neus op;’je bent me gewoon beu.’, ik zucht. ‘ach ja dan word jij toch ook lekker ziek.’, ik sta op en druk mijn lippen op de zijne. Als ik me weer terug trek grijnst hij. ‘was dat nu zo moeilijk?’, lacht hij. Ik knik;’ik wil niet dat jij ook ziek word door mij!’, zeg ik en kijk naar de grond. ‘ach Billy, ik word graag ziek, zolang ik maar bij jou kan zijn.’, een glimlach komt tevoorschijn op mijn gezicht en vrolijk omhels ik Tom. ‘je bent lief!’, ‘jij liever.’, ik zucht, waarom is Tom zo lief tegen mij? Ik snap het allemaal niet meer, iedereen die ik al heb gekend deed bot tegen me, buiten familie en Georg, Gustav en Andreas, voor de rest verafschuwde iedereen me, ze vonden me raar, een gevalletje apart. Nou zal ik eens wat zeggen;ik ben daar trots op!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.