Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » Part 31

Save your kisses for me..!x [TC]

29 jan 2009 - 22:22

614

0

242



Part 31

**--**Deel 31**--**

Tom POV

De rest van de avond zaten we nog wat gezellig te praten. Rond acht uur of zo was ik naar huis vertrokken. Morgen is het dan wel weekend maar pap wou nog eens naar oma en ik ben verplicht om mee te gaan. Nu zitten pap en ik gezellig naar de tv te kijken, niet dat het echt interessant is of zo. ik besluit om maar naar boven te gaan. Uit de kamer van mijn vader weerklinkt een geluid van een wekker, hij had hem vast op snooze gezet. Ik ga mijn vaders kamer binnen en zet de wekker af. Een papiertje dat uit zijn lade steekt trekt mijn aandacht. Ik open de lade en neem het papiertje eruit, het is een foto, van twee jongentjes, beide hebben ze een schultüte vast. Het is best wel een schattige foto maar, wie zijn die twee jongentjes? Ik steek de foto in mijn zak en doe de lade weer dicht, ga de kamer uit en naar de mijne. Waarom ken ik die jongentjes niet en waarom heeft mijn vader in hemelsnaam er een foto van? Misschien zijn het neefjes of zo van aan de kant van mijn moeder, maar dan had pap er wel over vertelt, en broers heb ik niet. Ik besluit om de foto te laten voor wat het is tot morgen, dan vraag ik pap er wel naar. ik leg de foto op mijn nachtkastje en kleed me uit, dan kruip ik lekker warm in mijn bedje. Na toch nog wat na te denken over de foto val ik in slaap.

-volgende ochtend-

Door de zonnestralen dat mijn kamer zijn binnengedrongen word ik verplicht mijn ogen te openen, nog een aantal keren knipperen en ik kan normaal de kamer rondkijken. Ik heb gister avond dus vergeten het gordijn dicht te trekken. Ik ga mijn bed uit en sjok naar mijn kledingkast, neem kleding en ga dan naar de badkamer. Ik draai de kraan open en doe ondertussen mijn bokser al uit, dan stap ik onder de warme waterstralen. Ik was mezelf en stap dan uit de douche, ik schrik me te pletter als ik bijna uitglijd. Ik zucht opgelucht als ik me aan de wasbak kan tegenhouden. Ik doe mijn kleren aan en poets mijn tanden, bind mijn dreads al samen in een staart en ga dan naar mijn kamer voor mijn pet. In mijn kamer zet ik mijn pet op en neem mijn gsm die ik in mijn broekzak steek, een foto valt -met het nemen van mijn gsm- op de grond, de foto van gisteren. Ik neem de foto op en ga naar beneden waar ik pap al aantref. Nu ik het kan vragen besluit ik om het toch maar niet te doen, wie weet wie zijn het en wie weet hoe ga ik reageren. Als ik merk dat pap me nog niet heeft gezien ga ik snel weer naar boven en leg de foto in mijn lade, dan ga ik weer naar beneden en zet me bij pap aan tafel en neem iets te eten. ‘wat ga je vandaag doen?’, begint pap,’ nou, gingen we niet naar oma?’, pap knikt;’ze heeft afgebeld.’, ik vorm een ‘O’ met mijn lippen. ‘nou, dan ga ik naar Bill of zo.’, pap knikt, ‘wanneer vertrek je naar Bill dan?’, ‘wanneer hij wakker is zeker? hij slaapt lang en zo.’, weer knikt pap. ‘pap, scheelt er iets?’, ‘neen hoezo?’, ‘omdat je zoveel vraagt en anders nooit geïnteresseerd bent.’, nu vormt hij zeen’ O’. ‘heeft het met Kaat en Lola te maken?’, pap schudt zijn hoofd;’neen hoor.’, lacht hij, hij staat op en ruimt het tafel af, her heeft dus wel iets met hun te maken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.