Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Alergisch.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

31 maart 2011 - 19:18

388

0

211



Alergisch.

Het was ondertussen vier weken na het ongeval en de verpleegster had me gezegd dat ze Ellie lichtere pijnstillers zou gaan geven. Vanaf nu mocht ze ook zelfstandig eten. Dat was dus al één buisje minder die in haar lichaam zat. Uit verveling danste ik maar wat door de kamer. Voor de jongens ons ontvoerd hadden, ging ik iedere week naar de dansles. Het laatste dansje die we geleerd hadden was op heavy cross van the gossip. Ik probeerde maar wat en ik zong er zelf het liedje bij. Ik zong blijkbaar iets te luid want de verpleegster keek me streng aan toen ze de kamer voorbij liep. De meeste moves kwamen terug en ik plakte ze aan elkaar tot een choreografie. "Emma?" hoorde ik Bill's stem, ik hield er meteen mee op. Hoelang was hij al aan het kijken?! Hij zette zich op de vensterbank omdat Natasha op zijn stoeltje van de vorige zat. "Sorry..., na een tijdje ga ik me vervelenn mag het?." zei ik met rode wangen van schaamte. "Jaja, je bent goed. Waarom heb je dat nooit eerder gedaan?" zei hij met toch redelijk hese stem. Ik keek naar zijn gezicht, maar hij leek er niets dubbelzinnigs mee te bedoelen. Hij was echt geïntereseerd in me. "Omdat het niet zo makkelijk is om te dansen in een tourbus." de verpleegster kwam binnen met een bord op een plateau. Ze chekte even de machines en verliet de kamer weer. Bill keek met een vies gezicht naar het ziekenhuis-eten. Het zag er echt niet lekker uit, maar viel meestal best mee. Ik was al blij dat ik hier eten kreeg. "Bweh." zei Bill en ook ik keek wat het was. Iets met brocoli... Hij nam het bord en zette het op mijn schoot. "Ik wil echt wel eens zien of jij dat vuile goedje gaat opeten." en hij keek me uitdagend aan. "Ik zou alles eten Bill... maar niet brocoli." zei ik met een vies gezicht en ik zette het bord aan de kant. "hah! Je lust net als ik geen brocoli, dat wijst erop dat je bij me past." Hij keek me dubbelzinnig en eigenwijs aan. "Neen Bill, dat wijst er enkel op dat ik alergisch ben aan dat groene spul daar." Ik sprong op van m'n stoel en wandelde wat rond in de kamer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.