Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 63. 7 juli 2010

Our own Humanoid world

31 maart 2011 - 21:05

932

4

508



63. 7 juli 2010

Tosca her point of view.
Kom Tom, wij gaan een kamer kiezen. Tom zuchtte, maar kwam toch mee. We waren in elke kamer al geweest, tot we in de laatste kwamen.
Ik wil deze kamer! zei ik terwijl ik een paar rondjes liep.
Maar deze vloer kraakt zo?
Das leuk voor later!
Tom keek me met een vage blik aan. Hij leek me duidelijk niet te snappen, wat ik nu ook weer niet zo erg vond. Des te leuker. Wat later gingen we weer naar onder waar Makbule koekjes zat uit te delen. Na een koekje en wat cola gingen we weer aan het werk.
Kom Tom, wij gaan onze kamer schilderen, zei ik terwijl ik Tom mee de trap op sleurde.
Ik nam de verfpotten en wees aan dat Tom de kwasten moest nemen. Er lag al een plastiek over de vloer versprijd.
Goed, die muur wordt wit en die grijs en die gaan we in graffiti doen, oké?
Tom knikte en nam een verfkwast.
Laten we beginnen met wit, stelde hij voor. Ik knikte en nam ook een verfkwast.
Tom wees eens gunstig en open die pot, zei ik. Tom zuchtte en opende de verfpot zonder moeite.
Dan zijn die spieren nog ergens goed voor! Tom draaide met zijn ogen en nam verf en begon. Ik grinnikte en kreeg een idee. Ik begon op de blauwe muur met witte verf een pokémon te schilderen. Smeargle. Tom keek me vaag aan. Zijn rechterwenkbrauw was hoog opgetrokken. Hij heeft datzelfde trekje als Bill.
Zeg Tomi, weet je wat voor aanval deze Pokémon kan?"
Euh, weet ik veel, zei Tom. Hij keek nog steeds niet begrijpend.
Wel, hij kan dit.
Ik nam de pot verf en gooide die over Tom.
Whaat! Jonge, mijn kleren! tierde Tom. Ik lachte.
Wat ben je mooi! grinnikte ik.
Wacht maar jij kleine! riep Tom. Hij opende een andere pot verf en stak zijn verfkwast daar in en kwam daarmee achter mij aan.
Nee! Laat me heel! riep ik terwijl ik de kamer rond liep.

Makbule her point of view
Jezus, wat zijn die bezig? Een sm-party of wat zo een gekraak! zuchtte Bill. Hij liet zijn verfborstel liggen en sleurde mij mee om te gaan kijken.
Bill, ik wil Tom niet naakt zien! riep ik terwijl ik mijn hand probeerde los te krijgen.
Ik ga wel mee kijken! riep Jorinde die voor onze neus naar het einde van de gang liep om te gaan kijken wat Tosca en Tom bezig waren. Jorinde deed de deur open. Andreas was langs haar gaan staan net als Bill en ik.
Wat dachten jullie, viespeuken! riep Tosca terwijl ze een emmer verf op ons gooide.
mijn haar! was het eerste wat Bill gilde.
Gatver, was Jorinde haar reactie.
Verfgevecht! die van Andreas.
Kleuters! die van mij.

Jullie dachten toch echt niet dat wij seks hadden? vroeg Tom met een vies gezicht. We waren net allemaal uit de douche en zaten nu allemaal terug thuis in de woonkamer met pizza.
jawel, weetje wel niet hoe hard die vloer kraakte man! riep Jorinde. Ze zwiepte eens met haar haren waardoor we allemaal druppeltjes water op ons kregen.
Joor! Water in mijn pizza! Bromde Tom.
Sorry Tom, gniffelde ze. Ik schudde mijn hoofd en kroop tussen Bill zijn benen. Hij sloeg zijn linker arm rond mijn middel, met zijn rechter zat hij pizza te eten. Jorinde kroop ook dicht bij Andreas.
I need some love, knipoogde ze. Andreas plantte meteen zijn lippen op die van haar.
Niet te klef! riep Tom die een stukje pizza tegen Jorinde gooide.
Sukkel, ik kom net uit de douche! riep ze en ze duwde haar pizza in Andreas zijn handen en sprong dan op Tom af.
Kieteldood jij!
Meteen had Tom tranen in zijn ogen van het lachen.
stop! smeekte hij.
Op je knieën, grijnsde Jorinde.
Mag ik daar een foto van nemen? vroeg Tosca met een grijns.
Van mij wel, grinnikte ik terwijl ik me beter tegen Bill aan zette om het spektakel allemaal te bewonderen.
Jorinde zat nog altijd op Tom om hem te kietelen en Tosca had haar mobiel boven gehaald.
Gaan we een film kijken vanavond? vroeg ik.
Ik dacht eerder andere soort films die jullie wel graag zouden willen zien, zei Bill.
Wat bedoel je daar mee? vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
Zul je wel zien. Tom, help je me even die dozen halen? vroeg Bill terwijl hij nog een kusje in mijn nek plantte en dan recht stond. Tom kroop vanonder Jorinde uit, ging op zijn knieën zitten, smeekte en liep dan Bill snel achterna.
Vijf minuutjes later kwamen Bill en Tom terug met twee grote dozen.
Gast! Wat zit daar in! vroeg Jorinde voor mij.
Videos van vroeger, grijnsde Tom.
OMG baby naakt foto!s Gilde Jorinde.
Nee, dat nu net niet, lachte Tom.
Wel, jij komt af en toe lekker naakt voor, zei Bill.
Misschien was jij het wel! kaatste Tom terug.
Wie zegt dat!
Dude, jullie lijken op elkaar, dus maakt dat wat uit, we kunnen ons net zo goed voorstellen dat het Tom was, gniffelde Tosca. We maakte wat ruimte vrij.
Dit is de natte droom van elke fan! giechelde Jorinde. Ze kroop dicht bij Andreas die zijn armen om haar heen sloeg en wat lieve woordjes fezelde. Bill zat voor de oude videorecorder en stopte er een video in. Daarna doofde hij het licht en kwam hij bij mij zitten.
Maar bereid me even voor, komt er een naakte Tom in voor? vroeg Tosca.
Uhu en toen was zijn kleine Tom nog klein, plaagde Bill.
Is ie dat nu nog niet, plaagde Tosca. Ze gaf Tom een por in zijn ribben.
Geestig, maar druk nu op play!
Bill deed wat er van hem gevraagd werd en hij drukte op play.
Dat begint al goed. De Kaulitz tweeling in bad! zei ik droog.

-Voor Georg, omdat ie jarig is natuurlijk<3


Reacties:


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 5 april 2011 - 20:31:
Geniaal Joor.
Snel verder.
En sorry dat ik -nogmaals- laat lees (a)
<3


NaNaa
NaNaa zei op 1 april 2011 - 20:48:
XD Ik ging echt helemaal stuk toen Tom pizza op Joor gooide. x'D
Mimi. Leuk<33


Melleke
Melleke zei op 31 maart 2011 - 22:03:
hehe schitterend ;D
snel verder gaan
<3


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 31 maart 2011 - 21:39:
ahahahaaa
snel verder gaan jij!

xxx <'3