Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » nou dit is dus de stad!

I am lost frome me life!

2 okt 2008 - 18:38

674

0

184



nou dit is dus de stad!

De volgende ochtend werd ik wakker. Ff wist ik niet waar ik was. Maar toen herinnerde ik me alles weer. Ik rekte me uit en keek naar het andere bed. Die was al leeg. Ik keek op me wekker. Wow het was al half elf! De deur ging open en f later zag ik het hooft van Laura verschijnen. Heey eindelijk wakker? Jah en ik zucht. Nu nog moe? Nee dat niet.. alleen nog een beetje duf. Okeey. Ik heb wat te eten voor je meegenomen, want beneden is er niks meer. Okeey bedankt. Zij ik en ik liep naar de badkamer. Ik ga ff douche ik zie je zo! Okeey, we zijn bij de lounge. Okey is goed. En ik sloot de deur achter me. Ik hoorde even later hoe Laura wegging. Ik kleedde me uit. En stapte in de douche.ik waste mezelf en even later stapte ik er weer onder uit. Ik droogde me af. En kleedde me daarna aan. Toen zag ik het eten nog liggen, en merkte ik dat ik best wel trek had. Ik pakte het bord. En zag dat ze van alles had gepakt. Ze wist natuurlijk ook niet wat ik lekker vond. Ik pakte het broodje en deed er its op. Voortaan zeg ik wel dat ze muesli mee moet nemen. Maar jah alles beter dan niks. Toen ik me broodje op had liep ik weer naar de badkamer en deed me make up op. Toen pakte ik al me spullen. En liep de kamer uit.



Ik wist niet meer precies hoe ik naar de lounge room moest lopen. Dus liep maar zoals ik dacht dat ik erheen moest. Ik had het gelukkig goed. Ik kwam er bij uit. Zodra ik binnenkwam. Keken een paar mensen op of zijden hallo. Ik liep naar Laura toe die natuurlijk bij de rest zat. Ik miste alleen Kelly. Heey waar is Kelly. Ooh die is overal en nergens. Oh okeey. Wat wil je vandaag gaan doen? Eehm ik wet het niet. Ken je hier de buurt al? Vroeg timo aan mij. Ehem nee niet egt. Nou dan gaan we je die laten zien zij Mike. En hij stond op. Laura stond ook op. En even later liepen we met zijn allen de kamer uit. Wat wil je zien? Vroeg Laura al half hyper aan mij. Ik keek dr aan.. eehm. Of hier leuke winkels zijn. En.. maar veder kwam ik niet want Laura en eva pakte me bij mijn polsen en sleurde me alle verdiepingen mee omlaag. Hey





jullie mogen me wel los laten! Maar ze hoorde het blijkbaar niet en pas toen we buiten het hek van de school waren lieten ze mij los. We laten je wel de hele stad zien. Ahum. Stadje zul je bedoelen zij Mike er meteen achteraan. Okey stadje zij eva. Ze wouden me weer bij mn pols pakken maar ik trok m weg. Ik kan zelf wel lopen. Hoor. Okey. En met zijn allen liepen we richting Magdeburg.



Daar aangekomen. Lieten ze me de binnenstad zien en alle winkels. Het was lang niet zo groot als Oberhausen. Maar het was wel gezellig. Heey laten we hier kijken gilde de nu helemaal hippere Laura naar ons. We moesten lachen en liepen de winkel binnen. Het was er best donker. En warmmaar ze hadden er leuke spullen! Laura zag ik al tussen alle rekken kijken en met een berk kleding in haar hand. En eva. Die zag ik even verderop bij de sieraden kijken. Mike en timo vonden het ook wel ene leuke winkel en waren ook een beetje aan het rondkijken. Ik liep naar eva toe en meteen zag ik een hele vette ketting. Het was een zilveren klein doodshoofdje met zwarte steentjes er in. Ook vond ik nog ene leuke armband. En nog een andere ketting. Na dat ik had afgerekend had ik nu toch maar eens Laura meegesleep. Je koopt nog is deze hele winkel leeg! Helemaal niet protesteerde ze. Maar toch gaf ze toe en liepen we met zijn alles de winkel uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.