Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tonight I'm Loving You! ~ TK » Chapter 6 ~ That's how i am

Tonight I'm Loving You! ~ TK

2 april 2011 - 10:56

363

0

211



Chapter 6 ~ That's how i am

Talitha Parker Point Of View
Oh my gooooood! Ik kan het wel uitschreeuwen. Elke keer als Tom naar de bar komt, lacht hij geweldig ondeugend naar me. Komaan, het is echt geweldig aandacht te krijgen van hem. Het enige nadeel is dat de meisjes rond zijn nek hangen, en ik sta hier -.- Doeme toch. Ik hoor opeens veel geroep en er komt een groepje binnen. Meteen zie ik Rodie omhoog springen en naar me zwaaien. Zot kind. ‘I want a hug from youuu!’ roept hij en kruipt over de bar. ‘Rodie! Dat mag wel niet hé.’ Zeg ik lachend terwijl ik zijn armen rond mijn heup voel. ‘maakt niet uit! Ik mag alles. ;D’ Hij zet een kus naast mijn mondhoek. ‘waar zijn Wayne en Kimmi?’ ‘Kimmi staat buiten ruzie te maken met haar ex, en Wayne staat daar.’ Hij wijst droog naar de bar. ‘sorry, had jou niet gezien. Ik hang over de afwasbak en geef hem een kus op zijn wang. Rodie is echt mijn beste maatje. ‘hé kerel, bol is af! We zijn aan het werk.’ Sean roept nogal chagrijnig naar Rodie. ‘ela ela, blijf keer rustig gast! Ik kwam haar gewoon goeie dag zeggen.’ Geïrriteerd gaat hij achter de bar staan. ‘mag ik nog een vodka redbull?’ Ik knik. ‘zeker da.’ Ik neem het drankje en zet het bij hem. Hij geeft me 2.50$, hij kent de prijzen uit zijn duimpje. Hij draait zich om met Wayne en gaan opzoek naar de meisjes. Rodie is net zoals mij. Hij heeft al wel relaties gehad maar altijd van korte duur, net als ik. Nu willen we gewoon genieten van het leven en soms eens een pleziertje beleven. Tjaa, we zijn flirters.

‘nog een kwartiertje ;P’ zeg ik tegen Tobias. Hij moet nog een hele avond. Wat pest ik hem toch graag. ‘zwijg gij.’ ‘wat ben je toch weer vriendelijk.’ Hij port me. ‘altijd hé liefke! ;P’ ‘ben u liefke niet ;P ik ga sebiet op jongensjacht ;D’ ‘ja ik weet al wie!’ ‘aja?’ vraag ik droog. ‘dieje Tom. Denk je nu echt dat ik je niet bezig heb gezien?’ Speels en verlegen kijk ik hem aan. ‘That’s how I am ^^'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.