Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tonight I'm Loving You! ~ TK » Chapter 7 ~ Party!

Tonight I'm Loving You! ~ TK

2 april 2011 - 10:55

238

1

249



Chapter 7 ~ Party!

Talitha Parker Point Of View
Ik ga naar de aparte kamer waar ik me kan omkleden. Kristina komt binnen, ze heeft de toelating van mijn baas. Ik doe een tanktop aan, een minirok en mijn pumps. Ik ga ondertussen in de stoel zitten en Kristina doet mijn haar. Dan komt Kimmi kwaad binnen. ‘wat denkt die zak wel niet?’ Kristina kijkt me raar aan, en we kijken Kimmi aan. ‘mij wat lopen stalken! Ik heb hem wel de weg naar huis gewezen ;D’ ‘bedoel je Mikey?’ ‘jup,, hatelijke vent.’ ‘Kan ik geloven.’ Ja ze heeft haar op een stomme wijze laten vallen, maar daar gaan we het niet over hebben. That’s the past. Als Kristina klaar is, doe ik mijn make-up opnieuw in spuit mijn parfum op.‘oooh, ik wil ook wat om Bill te verleiden.’ ‘Kristina, je bent al in de 7de hemel. Bill doet niet aan one night stands, en van Tom blijf je af!’ dreig ik. ‘Tuurlijk joh, dan nog wil ik gewoon met Bill praten enzo.. ^^’ ‘jaja ;p’ ‘ik ben al door hé.’ Ze kan ineens niet snel genoeg weg zijn. ‘wacht nou!’ Ik trek mijn stijltang uit het stopcontact en Kimmi spuit nog wat parfum op. Kristina doet de deur open en ik hoor het liedje van Inna - 10 minutes beginnen. Leuk liedje om op te shaken ;P ‘klaar!’ roep ik samen met Kimmi. ‘klaaar!’ roept Kristina en met 3 lopen we naar de dansvloer.


Reacties:


LeSanneee
LeSanneee zei op 12 aug 2011 - 23:31:
ik wil een vervolg!! Vind em egt leuk!
dus ga je pleaze snel verder?
x