Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Let it Be » H4 Maya

Let it Be

2 april 2011 - 13:03

190

0

193



H4 Maya

Maya is mijn allerbeste vriendin. Zij is ook een vampier. We kwamen haar zo'n 20 jaar geleden tegen in Seattle.Ze was toen 5 jaar een vamper. Carlisle heeft haar kunnen overhalen ook ''vegetariër'' te worden. Ze was 17 toen ze verandert werd. Ze is dus eigenlijk 42.
Ze woont nu in Washington in een appartement. Volgens het weerbericht van gisteren was het het hele weekend bewolkt in Washington, dus we zouden gewoon over straat kunnen lopen zonder op te vallen.
Ik rende naar Anna. Zij was een of ander kookprogramma aan het kijken. 'mag ik naar Maya?'vroeg ik snel. ZXij antwoorde met: 'Wanneer ben je terug?' 'Waarschijnlijk zondag misschien zaterdagnacht.
Ik rende terug naar boven, naar mijn walk-in-closet (ideetje van Alice).
Tot mijn verbazing stond ze daar. 'Je had toch niet gedacht dat ik je je eigen kleren zou laten uitkiezen?'Had ze als verklaring.

Toen we eenmaal klaar waren had ik
-2 t-shirts
-1 kort jurkje
-i donkere skinny jeans
-1 shirt met lange mouwen
-2 paar schoenen
'Geez, Alice ik ga maar 2 dagen weg hoor.' 'Je kan nooit genoeg kleding meenemen.'
Het paste gelukkig wel allemaal in een tas. Als laatste hoefde ik alleen nog maar Maya te bellen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.