Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Give Love a Try [Draco Malfoy] » Preface

Give Love a Try [Draco Malfoy]

3 april 2011 - 11:44

206

0

223



Preface

Ik stond voor de dichte deur en aarzelde. Mijn hart klopte in mijn keel en mijn vingers trilden. Ik wilde niet weten wat ik aan de andere kant van de deur zou aantreffen. Ik wilde de Dark Lord niet zien, niet horen wat Hij me te vertellen had. De reden niet aanhoren waarom Hij Wormtail had gestuurd om me te halen, hoewel ik al een vermoeden had. Maar ik moest, ik had geen keuze. Door dit besef was ik in staat mijn vingers er toe dwingen zich om de deurklink te sluiten en deze langzaam naar beneden te duwen.
Voorzichtig duwde ik de deur verder open en keek naar binnen. Het was donker en er was nauwelijks iets te zien behalve een schim met twee vuurrode ogen.
Hij wachtte op me, natuurlijk. Nagini lag op zijn schoot en Hij aaide haar met zijn lange, witte vingers over haar kop.
Ik sloot de deur achter me en liep verder de kamer in. Ik stopte ongeveer drie meter voor zijn stoel en knielde voor hem neer met mijn hoofd gebogen.
Hopelijk kon Hij zo de angst niet zien die waarschijnlijk op mijn gezicht te lezen was.
“Draco,”ť hoorde ik een zijn kille stem zeggen, “Ik heb een taak voor jou...”ť


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.