Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » What time couldn't erase (pauze) » Summary Cyclus One

What time couldn't erase (pauze)

3 april 2011 - 19:55

299

7

679



Summary Cyclus One

Hier een samenvatting van alles uit cyclus één! (: Kuss

Julia Blanche Williams is een zestienjarig meisje dat leeft in het jaar 1936.
Haar zestiende verjaardag lijkt hetzelfde voorbij te gaan als alle andere verjaardagen die gehad had: zonder enige aandacht. Aangezien ze al in vier verschillende weeshuizen gezeten had, omdat haar ouders vermoord waren.
Maar op haar verjaardag komen meneer en mevrouw Smith naar het weeshuis, die haar adopteren en dat is het moment waarop haar leven voorgoed verandert.
De eerste paar maanden is ze verplicht alle klusjes in en om het huis te doen, maar een paar dagen voor haar zeventiende verjaardag wordt ze opeens in de watten gelegd.
Diezelfde avond nog, vraagt Christopher Smith, haar ten huwelijk onder dwang van zijn vader.
Ondertussen komt er een nieuw meisje uit een weeshuis Joanna, die nu als werkster aangesteld is, en Julia doet er alles aan het meisje te helpen, maar zonder enig succes.
Als Julia het helemaal gehad heeft, komt er een nieuwe tuinman bij de familie Smith: Emmett Cullen.
Al snel zijn ze verliefd, maar ze weten beiden dat het zo niet langer kan.
Als de bruiloft onverwachts al geregeld is en mevrouw Smith met een trouwjurk in haar handen staat, kan Julia er niet meer tegen.
Ze hoopt zichzelf te kalmeren door buiten te gaan wandelen, en ziet daar Emmett, die haar vertelt dat hij voorgoed afscheid van haar moet nemen, en vertrekt.
Julia kan er nou al helemaal niet meer tegen en besluit zelfmoord te plegen.
Een paar maanden later wordt ze wakker uit een coma, waarna blijkt dat haar linkerbeen verlamd is, en ze nooit meer zal kunnen dansen.
Als Julia aan het revalideren is, en uiteindelijk weer kan lopen, vindt ze een brief, waarin staat dat haar ouders haar een hele hoop geld nagelaten hebben.
Dat is haar oplossing.
Zo hoeft ze niet met Christopher te trouwen.
Julia vertrekt, en gaat de wijde wereld in.


Reacties:

1 2

xxStarKidxx
xxStarKidxx zei op 15 april 2011 - 19:59:
klinkt vet stoer!!
jhammie, Emmett in een overall... ^^
xx


irish98
irish98 zei op 15 april 2011 - 14:09:
Aaw
Dit verhaal is mooi
Stom dat ik niet meer ken verzinnen, Gwn sprakeloos


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 10 april 2011 - 17:18:
Yeeeyy Ik ga snel naar het tweede hoofdstuk ;D


xAingeal
xAingeal zei op 10 april 2011 - 16:54:
WOW!
Super gewoon!
Echt geweldig!!!



Hermelien
Hermelien zei op 10 april 2011 - 13:16:
Lieverd,
Ik weet echt niet wat te zeggen.
Het was zo mooi, elk klein prachtig detail is mooier dan wat iemand ooit zou kunnen uitbrengen.
Deel 2 word een pracht exemplaar !
Jij ben en blijft mijn schrijfidool
x