Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Follow Your Heart, And you'll Find What You're Looking For » 10. Haley Lynn Wright

Follow Your Heart, And you'll Find What You're Looking For

7 april 2011 - 18:51

715

8

403



10. Haley Lynn Wright

Enjoy<3 ©justAgirl

10. Haley Lynn Wright.
Ik keek verlegen naar de grond toen ik door de gangen liep. Maar de ogen van iedereen prikten in mijn rug, het was nog erger dan gisteren. En dat zegt nogal wat. Mijn derde les was scheikunde, een vak waar ik echt niks om gaf. Snel zette ik mijn tas op de grond neer en ging aan een van de labtafels zitten op een wankel krukje. Mijn ogen bestudeerde het houten oppervlak van de tafel zorgvuldig toen ik een meisjes stem naast me hoorde. ‘Hee, jij bent nieuw hier hé?’ ik knikte en keek het meisje aan. Ze had bruin haar en een bleke huid. Haar ogen waren grijs maar stonden heel erg aardig. ‘Suzan.’ Stelde ze zich voor, terwijl ze haar witte tanden naar me bloot lachte. ‘Haley.’ Antwoordde ik, en glimlachte voorzichtig terug. ‘Zo, vind je het een beetje leuk hier?’ vroeg ze terwijl ze met haar vingers op het tafelblad trommelde. Ik knikte, ‘Het heeft wel wat.’ Loog ik, niet in staat om te zeggen dat ik het hier geweldig vond. Ze lachte weer, ‘Je went aan de regen hoor, beloofd.’ Ik lachte nu vrijuit met haar mee en liep na de scheikunde les met haar mee naar de kantine. ‘Kom ik stel je aan iedereen voor.’ Zei ze vrolijk terwijl ze naar een volle tafel huppelde. Ik keek snel over mijn schouder maar Mike zat met een groep seniors aan een volle lunchtafel, zijn gezicht stond vrolijk terwijl hij geanimeerd met een knappe jongen met blond haar praatte. ‘Wie is dat?’ vroeg ik geïntreseerd. ‘Dave Newton.’ Antwoordde een meisje met stijl zwart haar. ‘Tot gisteren de knapste jongen van de school. Maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.’ Ze giechelde en keek vanuit haar ooghoeken naar de tafel van de Cullens. Ik zwaaide vrolijk naar Alice, die me een vrolijke glimlach terugschonk. ‘Ken jij hen?’ ik knikte, ‘Vaag.’ Ze glimlachte en draaide zich terug om naar iemand anders. ‘Mike, ken je Haley al?’ vroeg Suzan aan een jongen met blond haar dat een beetje justin bieber achtig was. Niet dat ik daar echt iets tegen heb. Maar hij leek er gewoon heel erg op. De jongen keek me glimlachend aan en stak zijn hand uit. ‘Mike Newton.’ Mijn mond viel open en ik bloosde een beetje omdat ik net zijn broer had staan bewonderen. ‘Haley Wright.’ Stelde ik me voor, met rode wangen. Mike keek me heel blij aan en begon me aan iedereen voor te stellen. ‘Angela, Anna, Jessica, Eric, Tyler, Suzanne ken je al, Vivian, Rose en mijn broer Dave en iemand die ik niet ken.’ Hij keek me verwachtingsvol aan en ik knikte haastig. ‘Dat is mijn broer Mike.’ ‘O en hoe heet je broer?’ vroeg hij. ‘Mike.’ ‘Wat?’ hoorde ik in koor. ‘Mijn broer Mike, dit is Mike Newton en dat is Mike Wright.’ Zei ik lachend, toen ze me beiden een beetje wazig aan keken. Dave grijnsde naar me en stak zijn hand uit. ‘Ik ben Dave, en jij het zusje van Mike?’ Ik knikte en nam zijn hand aan die warm aanvoelde waardoor het bloed verder naar mijn wangen steeg. Ik was niet echt goed met jongens, normaliter klapte ik meteen dicht als ik er een zag. Zéker als ze de looks hadden van Dave en Edward. Maar op de een of andere manier was het al de tweede keer in twee dagen dat ik met een bovenaarts knappe jongens stond te praten. Al gaf ik Edward wel de nummer één plaats in mijn net begonnen lijstje met knappe jongens op Forks High School. Maar Dave was een prachtige tweede plek. ‘Hoe heet je?’ vroeg Dave nieuwsgierig. Snel besefte ik dat ik geen naam had genoemd en werd nog rode. ‘Haley Lynn. Maar iedereen zegt Haley of Lynn, maar officieel is het Haley.’ Ratelde ik er op los, niet wetende wat ik in godsnaam moest zeggen. Dave grijnsde en richtte zich tot Mike. ‘Ik zie je thuis wel broertje. Dag Haley of Lynn.’ Hij knipoogde en liep weg. Blozend liet ik me op een van de stoelen vallen en sloeg mijn hand tegen mijn hoofd. ‘Zozo..’ zei Suzan lachend. ‘Jij bent goed met jongens.’ Ik porde haar en klaagde de rest van de pauze tegen haar over mijn domheid.


Reacties:

1 2

ItsJustSarah
ItsJustSarah zei op 9 april 2011 - 21:14:
super!! <3


Hargbloem
Hargbloem zei op 7 april 2011 - 20:47:
Whaaaaaaa
Ik lieft dit heeeel erg
Echt leuwwkkk!!

xxx


Cullengirl
Cullengirl zei op 7 april 2011 - 20:33:
Aawhh <33


JeRiNo
JeRiNo zei op 7 april 2011 - 20:32:
Aaah, ze is cute als ze verlegen is
Dit hoofdstuk is idd net als alle anderen weer geweldig!
Snel verder meiden!

xxx


wordslover
wordslover zei op 7 april 2011 - 20:28:
Aaaaah, wat is ze dan idd schattig als ze verlegen iss!
Ik vind het weer echt een superhoofdstuk!
Sneeeeel verder jullie twee!
xkus