Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » mooiste plekje!

I am lost frome me life!

2 okt 2008 - 18:40

454

0

195



mooiste plekje!

Okey waar gaan we nu heen? Vraag ik. Eehm ik zag de andere denken. We kunnen je het mooiste plekje van de stad laten zien! Zij eva oké is goed. En we begonnen weer te lopen. Weetje zij Laura op eens. En meteen keken we haar met zijn alle aan. Nou? In de laatste week van de vakantie komt er een band bij ons optreden. Hoe weet jij dat nou weer? Vraagt Mike meteen aan Laura. Nou dat had ik gelezen op ene van de informatie borden. Jah hehe wie leest die borden dan ook. Zij Mike met een zucht. Nou ik dus zij Laura en gaf Mike een duw zodat hij tegen timo opboste die zijn evenwicht verloor en viel. Ik moest lachen. En ff later lagen we allebei dubbel. Maar hoe weet je dat nou? Vroeg ik toen we eindelijk ene beetje uitgelachen waren. Jah dat heb ik met verteld door op die borden te kijken! Ooh blond!! Jah maar wie komen er dan? Eehm ff kijken hoe hete ze ook al weer. Ik zag Laura na denken. Het was ff stil. Ojha Tokio hotel!! Ik schrok… waarom moeten ze hier komen wat hebben ze te zoeken op deze school of internaat of watever! Rustig blijfen Esmee je overleeft het wel en anders kijk hoeveel mensen er hier zitten ze zullen me heus niet meer herkennen. Is er wat? Hoorde ik in een keer eva bezorgd vragen. Ik schrok op. En zag dat ze me allemaal aankeken. Nee niks hoor. Maar waar is nou at mooiste plekje? Vroeg ik maar om van onderwerp te veranderen.



Na veel lopen en ene berg op waren we er eindelijk. Het was inderdaad een mooie plek. Met veel bomen. En je had uitzicht over de hele stad. Nou jah oké zo groot was Maagdenburg dan ook weer niet. Maar toch… wat vind je er van? Vraagt eva aan mij. Mooi!! En ik keek naar beneden. Whahaha jah dat is het ook. We gingen op en bankje zitten. Nou jah niet iedereen alleen eva, Laura, en Mike. Want veder was er geen plek. Hey en waar moeten wij dan zitten? Zij timo.. eehm nou.. bedacht Mike.. op de grond? Ik heb ene beter idee zij ik. En ik liep naar het bankje toen.. duwde Mike van zijn plaats en ging er zitten. Hey dat is niet eerlijk! Whahah jah het leven is hard he? Zij ik. En daardoor moesten eva en Laura lachen. We zaten daar nog ene tijdje toen Laura in een keer zij. Fuck het is al 6 uur!! Als we nog op tijd trug willen zijn moeten we nu egt terug!! Ooh okeey. En we stonden met zijn alle op, en liepen richting het internaat.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.