Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » What time couldn't erase (pauze) » 2. Chapter 01: Volturi

What time couldn't erase (pauze)

9 april 2011 - 21:46

479

8

607



2. Chapter 01: Volturi

Hier het eerste deel van de tweede cyclus! Hoop dat jullie het wat vinden! (: O en een vraagje: vinden jullie het handiger dat 't bij What time couldn't erase staat, of denken jullie dat het een beter idee is om 't gewoon allemaal in een nieuw deel te zetten? (: Kuss, mij <3

Mijn voetstappen klonken door de hoge, verlaten, stenen gangen en werden vergezeld door de stemmen van mensen die achter me liepen.
Ik voelde me goed in het strakke, rode jurkje dat ik aanhad, en mijn hoge hakken werkten me met zelfverzekerde passen door de gangen.
'Zijn we er bijna mevrouw?' hoorde ik iemand achter me vragen.
Ik keek langzaam over mijn schouder, waarbij mijn lange, donkerblonde krullen losjes op mijn rug vielen.
Een glimlachje krulde zich om mijn felrood gekleurde lippen.
'Natuurlijk, we zijn er zo,' stelde ik haar gerust.
Ik zag aan het eind van de gang al de simpele houten deur, en liep er vrolijk op af.
Nog voordat we aankwamen, ging de deur open en liep een man ons tegemoet.
'Julia! Je bent er weer!' zei hij warm. 'Je hebt een goede groep meegenomen.'
'Je hebt me de goede kant opgestuurd, Aro,' antwoordde ik met een glimlachje, en stak mijn hand uit. Aro pakte hem vast en streek er even met zijn vingers overheen.
'Goed gedaan, Julia,' glimlachte hij nogmaals en ik liep de zaal in.
De mensen volgden me automatisch en ik ging aan de zijkant naast de deur staan. De toeristen liepen nog een eindje door, en toen liet Aro de deur achter hen in het slot vallen. Het was een oude vrouw die als eerste gilde, en ik wendde mijn blik af.
Ik woonde nou al 70 jaar bij de Volturi, en was een gewaardeerd lid, maar ik snapte niet hoe ze het over hun hart konden verkrijgen om mensenbloed te drinken. Ik voedde mezelf al 70 jaar met dierenbloed, en ik nam aan dat dat de reden was dat mijn ogen een goudachtige kleur hadden.
Ik tikte met mijn lange nagels op mijn granieten huid, terwijl ik wachtte tot ook het laatste gegil uitgestorven was.
Aro kwam naast me staan. 'Is er iets lieveling? Je ziet er de laatste tijd niet zo gelukig uit.'
Langzaam sloeg ik mijn ogen naar hem op en keek hem zonder enige emotie aan.
'Het gaat prima,' verzekerde ik hem.
'Het zou zonde zijn als je ons zou verlaten, aangezien je uitzonderlijke talenten hebt.'
Nog zoiets waar ik nog steeds niet aan gewend was: mijn gaves.
Zo had ik de gave om sneller te zijn dan het ilcht. Ik vervaagde dan in een soort blauw wolkje, en kon op een ander punt weer verschijnen.
Maar ik was ook een schild. Een allesafwerend schild.
Aro had geen gelijk wat betrof het feit of ik bij de Volturi wilde blijven, want ik had het hier fantastisch. Maar soms, soms wilde ik weer terug naar de tijd waarin mijn vrienden nog leefden. Waarin ik nog kon lachen of huilen met Christopher, en Joanna. Soms wilde ik terug naar de tijd waarin ik me nog gevangen was.
En ik wist dat ik dat nooit zou kunnen.
Ik was een vampier, en dat zou ik ook altijd blijven.
Tot de dag dat iemand me van mijn langgerekte leven zou beroven.


Reacties:

1 2

irish98
irish98 zei op 15 april 2011 - 14:11:
O
My
Freaking
Froy (jongen waar ik in rl op ben en dus mijn godje is)

Ik Wil dit volgen. Ik kijk heel af en toe nog op dit acc. Dus als je weer verder bent.... melding?
X


JeRiNo
JeRiNo zei op 11 april 2011 - 17:28:
Mhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
J'aime, j'aime, j'aime J'AIME TON HISTOIRE!!!
Ik hou dus van je verhaahaahaaaaal

Omg,
Je moet echt heel snel verder!
Ze moet naar Emmett

xxxx


justAgirl
justAgirl zei op 10 april 2011 - 18:13:
lieffie<3
Het is echt zo geweldig mooi perfect prachtig geschreven <33
Echt gewoon PERFECT <3
het is zooo spannend ik MOET verder lezen

Xliefs<3


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 10 april 2011 - 17:26:
Liefjeee
Dit is geweldig Zéker verder gaan met dit verhaal, cuz it's AMAZING
Oh, en het geeft niet hoor dat ie er hier bij staat
Jij gaat btw snel verder van mij,anders komen de kabouters weer eens een bezoekje, en ze zijn niet allemaal zo aardig
xxxxLY


xAingeal
xAingeal zei op 10 april 2011 - 16:57:
Super!
Ik kan niet wachten tot het volgende hoofdstuk!