Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Kore Wa Zombie Desu Ka: Little zombie masuo shojo » 1: A new girl

Kore Wa Zombie Desu Ka: Little zombie masuo shojo

22 april 2011 - 21:18

500

1

216



1: A new girl

Ik ben hier weg! riep ayumu terwijl hij zwaaide naar yuu, die rustig thee aan het drinken was. tot vanmiddag had ze op haar notietieblokje geschreven. Het was jammer dat ze niet mocht praten via haar magie. Toen hij zich omdraaide stond Haruna voor hem. Ze hield een pakketje voor haar waar een lekkere geur uit kwam. Ei met rijst! Zij ze met een glimlach. Ayumu nam het aan. Bedankt, Haruna. Zij hij, en hij liep de deur uit. Gelukkig was het bewolkt. Anders zou hij uitdrogen. Hij zuchtte. Dit was perfect weer voor een zombie, zoals hij. Hij zag er uit als een normale jongen, maar kon meerdere keren neergestoken worden, door midden gesneden, of zelfs onthoofd worden zonder dood te gaan. Aangezien hij al dood is. Hij kon zelfs 1000% sterker zijn dan een mens. En in een masuo shojo veranderen. Een persoon die met het behulp van magie en een speciaal pak nog sterker is. Hij moet samen met Haruna, Yuu , en Sera heel tokyo beschermen tegen megalo's. Dat zijn dieren die van een andere wereld komen, en groter zijn dan normale dieren. Dankzij Haruna is hij een masuo shojo. Yuu is een necromancer. Zij kan door te praten echt dingen uit laten komen. Daarom praat ze nooit. Ze zegt dat ze marteling en pijn brengt. Ze heeft zo ver Ayumu kon herrinneren maar 3 keer gepraat. Ze had zo een lieve,, en zachte stem als zijde. En ze kon ook heel mooi zingen. Sera, zij was een vampier ninja. Zij was prachtig, en ze kon ook heel erg sterk zijn. Maar ze is hel erg bot, maar diep van binnen is ze een heel lief meisje. Ayumu kwam op school. Zijn vriend Orito stond op hem te wachten. Samen liepen ze naar hun klas. Terwijl Orito en hij door de gangen liepen kwam Ayumu Meal Storm tegen. Zij was ook een vampier ninja. Die heel erg van eten hield. En veel ook! Maar ze is heel erg slank. Ayumu heeft haar per ongeluk een keer gezoend. En volgens een eeuwenoude vampier ninja traditie is een vampier ninja meteen getrouwd zodra hij of zij voor de eerste keer heeft gezoend. Dus hij was getrouwd met haar. Maar Ayumu had veel meer gevoelens voor Yuu... Orito en hij gingen op hun plekken zitten. De leraar stond, normaal zat hij normaal. Leerlingen, ik wil jullie allemaal voorstellen aan onze nieuwe leerling: Hoshijo Mariko. Er stond een meisje vooraan de klas. Ze had licht golvend, bruinrood haar. En twee grijsblauwe ogen. Ze had een normale lengte, maar wat Ayumu het meeste opviel. Haar boezem. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht terwijl hij daar naar keek. Orito kreeg een nog grotere grijns. Mariko leek niet verlegen, en ging ergens midden in de klas zitten, naast een meisje met kort, zwart haar. Zonder iets te zeggen. Orito stotte Ayumu aan. Ik ga in de pauzes kijken of ik beet kan krijgen. Grinnikte hij. Orito, jij bent gewoon een pervert. Zuchtte Ayumu.


Reacties:


Iloveanime
Iloveanime zei op 15 juni 2011 - 7:22:
Leuk, snel verder.
Trouwens zo onbekend is Kore Wa Zombie niet, ik heb hem gezien.
Ik vond hem wel cool.
Wie was jou favoriete personage?

Iloveanime