Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » The spell of the dead (HP new generation) » Prologue

The spell of the dead (HP new generation)

24 april 2011 - 11:13

213

4

289



Prologue

Het gevoel van machteloosheid overspoelde hem. Weer was hij op dezelfde plek uitgekomen. Hoelang dwaalde hij hier nu al rond? Één maand, twee jaar, tien jaar? Hij had geen idee. Tijd leek geen invloed meer te hebben op de wil te ontsnappen.
Gefrustreerd staarde hij naar het witte kruis. Het had hem altijd al geïrriteerd maar nu was het nog erger geworden. Het leek hem hier vast te houden en te herinneren aan alle vreselijke dingen die gebeurt waren.
Het had niemand iets kunnen schelen dat het kruis er uit zag. Het maakte niemand iets uit wat hij er van zou vinden.
Niemand die er ook maar aan dacht dat de letters op het kruis hem altijd zouden kwellen.
“Tom Marvolo Riddle”
Waarom hadden ze er niet gewoon “Lord Voldemort” neergezet? Wat waren het voor barbaren?
Boos wilde Tom tegen het kruis schoppen, maar zijn voet ging er dwars doorheen. Zeven keer had hij hiervoor gekozen en toch vond hij het vreselijk. Wat had hij anders moeten kiezen? Had hij de reis moeten maken die hij zo vreesde?
Hij schudde zijn hoofd. Misschien had hij nu nog een kans om terug te komen. Misschien kon hij nu nog geluk vinden.
Deze gedachte dreef hem er toe weer te gaan lopen. Nog niet wetend dat hij dit keer meer geluk zou hebben.


Reacties:


whiteangel
whiteangel zei op 29 april 2011 - 20:45:
Niceeeee, ik ga verder lezen.


Mummelwummel
Mummelwummel zei op 25 april 2011 - 13:12:
Awesome!!!!!


StillBored
StillBored zei op 24 april 2011 - 13:33:
leuk! ;D snel verder ^^


Galadriwele
Galadriwele zei op 24 april 2011 - 9:35:
Mwiepmwiep.
Je schrijft echt goed!
Snel verder ;D

Liefs,
Soetkin

PS: je verhaal komt niet automatisch bij de nieuwe verhalen. Nog zo'n foutje op FF. Als je je omschrijving nog eens opslaat, komt ie er wel bij (: