Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » In de toren van Ravenklauw » Hoofdstuk 2

In de toren van Ravenklauw

24 april 2011 - 18:08

224

1

225



Hoofdstuk 2

Iedereen praatte door elkaar heen.
het duurde niet lang voordat perkamentus zelf ook in de grote zaal was. zou het heel erg zijn?
''dames, en heren. mag ik even jullie aandacht?'' begon perkamentus.
iedereen was stil. ''zoals jullie al hebben gezien, is het hier nogal zwart. dit is niets om je zorgen om te maken, het word allemaal onderzocht''
hij stopte even, en keek de zaal rond. '' als iemand van jullie iets heeft gezien of gehoord, meld je dan bij mij.''
Ze kregen de opdracht om gewoon naar de les te gaan, of aan hun huiswerk te beginnen.
Loena snelde zich terug naar de leerlingen kamer om haar spullen op te ruimen, en vervolgens naar waarzeggerij te gaan.

''kom klas, kom klas! we gaan beginnen'' Professor Zwamdrift stond al bij de deur.
''vandaag gaan we leren om in het verleden te kijken''
De les werd niet door iedereen goed gevolgd.
Velen waren afwezig, in de gedachten wat er aan de hand kon zijn, waarom alle muren zwart geverft waren.
De rest van de dag verliep dan ook in gefluister, en rust.
Alleen de Zwadderaars zaten er niet mee dat alles zwart was, zij waren zoals gewoonlijk 1e jaars haan het pesten.
Loena keek toe hoe Draco Malfidus een klein jongentje van Huffelpuf aan zijn onderbroek oppakte, en ophing.
Ze zuchtte, negeerde het, en concentreerde zich op de zwart geverfde muren.
Was het eigenlijk wel verf wat er opzat?


Reacties:


realMe
realMe zei op 25 april 2011 - 18:06:
oeh,
leuk verhaal....
snel nog een hoofdstuk
mag ik een melding?

psst je hebt een h voor aan getyped:
zij waren zoals gewoonlijk 1e jaars haan het pesten.

als je niet wilt dat ik zoiets meld, moet je het maar zeggen