Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » naar huis??

I am lost frome me life!

2 okt 2008 - 18:41

561

1

218



naar huis??

Daar zat ik dan.. ik keek naar buiten. Toen kreeg ik een idee. Laat ik gewoon naar buiten gaan. Ik stond op en deed wat warmers aan. Nou jah het was dan wel zomer. Maar dan nog. Nachts was het dan toch nog wel koud. Na dat ik een vest had aangetrokken en een jogging broek. Ik liep zachtjes de deur uit. Omdat Laura nog lekker lag te slapen. Ik liep heel zachtjes naar beneden toe omdat ik niemand wouw wekken en ook gewoon omdat ik geen zin had dat mensen gingen vragen wat ik ging doen.Toen ik eindelijk beneden was zag ik dat de grote deur niet op slot zat. hij was bijna nooit op slot. Maar jah het kon altijd. Ik liep naar buiten en ademde diep in. Ik liep het terrein over. Het was nog donker maar werd al bijna licht. Ik zag een bankje en liep er naar toe en gin erop zitten. Ik moest straks wel een smoes verzinnen om weg te mogen. Ik kreeg een idee. Ik zeg gwn dat ik iets belangrijks vergeten ben. En dat ik dat even alleen moet ophalen bij ene vriendin. Hopelijk trappen ze erin. Of ik ga gewoon zo vroeg weg dat ze het niet doorhebben. Maar jah dat was ook zo lullig. Ik zag het wel. Ondertussen was het al helemaal licht geworden.ik besloot maar naar de eetzaal te gaan. Toen ik daar was aangekomen, pakte ik muesli en ging ergens zitten. Er was nog bijna niemand. Maar wat wil je op zaterdag om half 8? Ik at het rustig op liep toen naar de kamer en zag dat Laura ondertussen al wakker was geworden. Ik ga vandaag ff weg ben vanaf denk ik terug.oké antwoorden ze nog slaapdronken. Ik pakte snel me mobiel en sleutels en geld en nou jah gewoon alles wat ik nodig had en liep de kamer uit. Hopelijk hoefde ik nu niemand meer tegen te komen. Na 5 min liep ik het hek van de school door richting de bushalte. Het was best ver. Maar ik moest er toch wel rond 11 uur kunnen zijn.



Na anderhalf uur in die rotbus kon ik eindelijk uitstappen. Me benen waren wel een beetje stijf geworden maar veder viel het wel mee. Ik was nu terug thuis. Wat klonk dat raar ik liep langs de ouder huizen. En opeens durfde ik niet meer. Wat als ik weggestuurd werd? Wat als het waar was? Wat als? Ik keerde om en ging een cafeetje binnen. Het stonk er naar rook. Ik bestelde een cola light en ging zitten. Even later werd het bij me gebracht. Ik dronk het langzaam op. En keek toen hoe laat het was. Half 12. ik moest nu gaan. Want als ik langer wachten zou ik helemaal niet meer durven. Ik betaalde en liep weg. Weer opweg naar huis. Nog een paar straten. En jah hier moest ik links. Nu nog ene paar huizen. Hie was het… nummer 15. mijn huis waar ik 16 jaar ondertussen al bijna 17 jaar heb gewoond en waar ik ene paar dagen geleden weg ben gestuurd….



Durfde ik het aan? Jah het moest het moest nu! Ik liep aar de deur en drukte op de bel. Ik hoorde hem gaan. En ik hoorde ook voetstappen! Ik hoopte zo dat het me moeder was! Er werd aan de deur gekloot en…….


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 2 okt 2008 - 20:18:
VERDER^^
x33