Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Destine » It was just a wish

It was just a wish

26 april 2011 - 20:37

178

0

336



000

dit is mijn eerste fanfic hier, dus tja... goed zal het wel niet zijn

"HAHA! Nee, het is gewoon een grapje!" zeg ik lachend en wordt rood. Dat is het natuurlijk niet, ik wil echt het haar van Hubrecht aanraken! "Jaja! Geloof me Kathy, je wilt het echt, ik merk dat echt wel!" ik wordt nog roder en loop weg. Stomme Theresa, ze heeft ook altijd alles door!
"MAM! IK BEN THUIS!" gil ik en loop naar mijn kamer. Mijn kamer in het kort: Destine. Posters overal en waar er nog muur over is, heb ik wel een naam geschreven. Ook tekeningen hangen er, die ik zelf heb gemaakt.
Ik loop naar de radio, zet die aan en de eerste klanken van Burn klinken door mijn speakers. Ik zing zacht mee en ga aan mijn bureau zitten. Ik sluit mijn ogen en leg mijn benen op het bureau. Mag niet, maar doe het toch.
Opeens hoor ik een andere melodie, ik haast me naar mijn mobiel als ik merk dat het Stars is. "Met Kathy." zeg ik hyper, maar dat gaat over als ik een bekende stem aan de andere kant hoor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.