Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our last days [Afgelopen] » 10.

Our last days [Afgelopen]

27 april 2011 - 17:33

803

5

328



10.

Het was niet ver wandelen naar het strand. Amper vijf minuten. Perfect en niet uitputtend voor Bill. Hoewel hij er doodmoe uitzag. Op het strand plofte hij dan ook meteen neer op het zand. Hij snoof de gezonde zeelucht in en keek naar de zee. Tom ging langs hem zitten en keek ook naar de zee.
“Ik ga even wat rondlopen,”¯ zei Hilke. Ze liet de jongens alleen en liep dichter naar de zee.
Bill trok zijn benen op en sloeg zijn armen rond zijn knieën.
“Waarschijnlijk de laatste keer dat ik de zee zie.”¯
“Hoe voel je je daarbij?”¯ vroeg Tom voorzichtig.
“Het voelt eng.”¯
“Ik ben hier voor je,”¯ fluisterde Tom.
“Dat is lief.”¯
Weer stilte. Het enige geluid dat er was, was het geruis van de golven.
“Zullen we gaan zwemmen?”¯ stelde Bill voor.
“ben je gek? Dan word je zeker zieker.”¯
“En dan, ik wil het.”¯
Bill stond op, Tom negerend en liep naar de zee. Tom trok een wenkbrauw op, maar liep toch zijn broertje achterna. Hij moest toch wel lachen toen hij Bill kopje onder zag gaan in het water. Tom besloot dan toch ook maar te gaan. Hij liep net als Bill met kleren en al het water in. Toen hij eens in het water was, vond hij het niet meer erg want Bill lachte en spetterde water op hem. Tom spetterde dan weer terug tot Hilke kwaad stond te kijken aan de zeelijn op het strand. Bill lachte plots niet meer. Hij ging het water weer uit. Tom volgde zijn voorbeeld.
“Dat wordt weer een flinke verkoudheid meneer.”¯
“Weet ik,”¯ mompelde Bill. Hij liep Hilke voorbij.
“Wees niet kwaad op hem. Hij wilde volgens mij de zee nog eens voelen, voor de laatste keer,”¯ zei Tom. Hilke haar kwade gezicht verdween. Ze keek eerder droevig.
“Laten we terug gaan naar het hotel, douchen en gaan eten,”¯ zei Hilke. Tom knikte en liep met haar mee Bill achterna.

Bill douchte eerst. Tom had al zijn natte kleren al op de verwarming gehangen. Hij liep enkel rond in een natte boxer. Toen Bill weer in de kamer kwam, gleden zijn ogen over Toms lichaam.
“Heb ik soms iets op me hangen?”¯ vroeg Tom.
“Nee, het is gewoon, je bent nogal gespierd tegenover mij. Tom wilde kijken, maar zag dat Bill helemaal ingeduffeld was in handdoeken. Tom haalde dan maar zijn schouders op en verdween nu in het badkamertje om het zout van zijn lichaam te wassen.
Bill kleedde zich ondertussen weer aan. Hij kwam tot aan zijn boxer en broek en toen moest hij even gaan liggen. Zijn hoofd tolde. Hij lag nog altijd toen Tom weer uit de badkamer kwam. Zijn dreads zaten in een handdoek en hij droeg enkel een boxer. Bill kon het niet laten te kijken. Tom zag er best perfect uit. Normaal dat Simone hem had gehouden en hem had afgestaan. Bill vond zichzelf lelijk en niets. Hij rolde zich tot een bolletje en zocht naar zijn shirt. Toen hij opkeek was Tom gelukkig al weer verdwenen in de zee van kleren.
“Is alles oké met je?”¯ Tom kwam bezorgd op de bedrand zitten.
“Ik heb hoofdpijn, wil je een pijnstiller nemen uit mijn tas?”¯
“Natuurlijk.”¯
Tom rommelde even in Bill zijn tas en kwam terug met de pijnstiller en een flesje water. Bill trok een vies gezicht toen hij het pilletje inslikte. Tom voelde met zijn hand aan Bill zijn voorhoofd. Bill sloeg die weg.
“Niet. Doen.”¯
“Waarom niet?”¯
“Laat me.”¯
Bill draaide zich op zijn andere zij en zuchtte.
“Waarom mag ik dat niet doen?”¯
“Je behandelt me met te veel medelijden Tom, dat wil ik niet.”¯
“Ik wil alleen maar helpen.”¯
“Dat weet ik.”¯
“Waarom sloeg je mijn hand dan weg?”¯
“Ik wil even onbezorgd leven, gun me dat.”¯
Bill ging recht zitten en keek nu recht in Tom zijn ogen.
“Het idee dat ik ga sterven is al beangstigend genoeg. Dat ik daarbij nog ziektes krijg omdat ik even niet op mezelf let, kan me nu echt niets schelen Tom.”¯
“Het spijt me, ik wilde niet te bezorgd doen. Ik wilde gewoon dat je je goed voelde.”¯
Bill omhelsde Tom. Die verstrakte even, maar knuffelde dan terug.

Na het avondeten ging Bill meteen slapen. Hij was doodop en had al meteen een verkoudheid. Tom keek hoe Bill inslaap viel. Er was nog altijd zoveel dat hij niet over hem wist en dat zat hem ergens wel dwars. Wat hij vooral erg vond was dat hij op deze manier nu met Bill moest omgaan. Het liefst zou hij met Bill alle dingen doen die hij voorheen deed. Graffiti spuiten, dingen uithalen op school en vooral mooie meisjes scoren. Misschien moest hij Bill toch wel aan zijn vrienden voorstellen. Maar zou Bill dat wel leuk vinden? Tom zuchtte en kroop nu zelf toch ook maar onder de lakens. Genoeg gepieker. Morgen zouden ze het stadje gaan bezichtigen, op Bill zijn verzoek winkelen en op Tom zijn verzoek Ben en Jerry ijs kopen.


Reacties:


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 12 juni 2011 - 12:32:
IJS <3


Evatjeu
Evatjeu zei op 30 april 2011 - 22:09:
zo erg!
snel verder?
xx


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 29 april 2011 - 17:26:
Aaaah, ik kan me zo hard inbeelden hoe Tom zicht moet voelen <3


Midnight
Midnight zei op 29 april 2011 - 17:12:
IJS!!! Ik ben gek op ijs!!!!

Sorry, maar ik ben verliefd op ijs. Tom en ik vormen een goede match

Maar, anyway, erg goed geschreven stukje!

Snel verder?


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 27 april 2011 - 17:45:
Jezus joor, WAT HEB JIJ MET IJS?!

Enen, zwemmen met je kleren is leuk ^^

Anyway, snel verder!!