Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My True Love » #1

My True Love

28 april 2011 - 21:37

313

1

253



#1

foto van het verhaal

Ik zucht. Ik vraag of er iemand is die me wel begrijpt. Mijn ouders snappen mijn standpunten niet en op school wil niemand vrienden met me zijn. En nu hebben mijn ouders bedacht dat het een goed idee is om te gaan verhuizen. Ze willen een nieuwe start maken en ze denken dat dat ook goed is voor mij. Ik haat het idee nu al. Ik ben er ondertussen wel aangewent dat de mensen op deze school mij niet mogen, maar als ik dat nog een keer moet ondergaan, dat wil ik niet. Maar ik zal mijn gevoelens niet aan mijn ouders laten zien. Ik zal mijn ware gevoelens verbergen achter een masker. Ik zal mijn ware ik verstoppen.

Ik kijk voor de laatste keer mijn kamer rond. Hierna zal ik slapen in een voor mij nog vreemde kamer en wonen in een voor mij nog vreemd huis. Ik verheugde me er nu al op, maar niet heus. Ik zal mezelf weer opnieuw moeten voorstellen op de school en ik zal moeten aanzien hoe alle jongens mij negeren en mij lelijk vinden. De ware liefde bestaat niet voor mij. Daar ben ik al een tijd geleden achtergekomen. Ik loop naar beneden. Mijn ouders zitten op de bank op me te wachten. Het is pas negen uur, maar als nog gaan we vertrekken. Ik moest extra vroeg opstaan, zodat ze zeker wisten dat ik op tijd zou zijn. Ze kennen me langer vandaag en ze weten dat ik anders zou gaan treuzelen. Nu heb ik daar geen tijd voor gehad. "We kunnen gaan." zeg ik tegen mijn ouders. Ze komen overeind en samen lopen we naar de auto. Ik neem achterin plaats en ik doe meteen de oordopjes van mijn Ipod in mijn oren. Lange leve de muziek en lang leve nieuwe avonturen.

We gaan op weg, op weg naar een nieuw leven.


Reacties:


realMe
realMe zei op 29 april 2011 - 8:05:
Leuk!
snel nog een