Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » I love you, but I don't. » Hoofdstuk 1.

I love you, but I don't.

29 april 2011 - 0:03

324

1

254



Hoofdstuk 1.

Ik doe trouwens steeds Breath POV en Justin POV. Soms om en om, soms bij elk hoofdstuk een andere.

Breath POV.
Ik kijk Bryan aan. Volgens mij is hij boos, heeeel boos. 'Ik weet het gewoon niet meer! Je bent altijd aan het zëiken!' roept hij boos. 'G..g..ga je het nu uitmaken?' er rollen dikke tranen over mijn wangen. Zijn boosheid vervaagt van zijn gezicht en verandert in medelijd. Hij loopt langzaam naar mij toe. Ik tel zijn stappen. Nog 3, 2, 1. Hij staat nu recht voor me en legt zijn hand op mijn wang. Een kleine tinteling voelt in mijn maag. Ik kijk hem aan en hij kust me. Ik kus mee en alle ruzies vergeet ik even. Als we zoenen, voelt alles anders. Dan is het alsof hij écht van me houdt. Ik stop en kijk hem lief aan. Mijn mascara hangt op mijn knieeën. Ik voel mijn Blackberry trillen en pak hem uit mijn zak. Ik haal hem uit het hoesje en kijk op mijn schermpje "Justin" geeft hij aan. Ik open het bericht en zucht. 'Justin vraagt of ik naar hem toe kom, is dat goed?' ik kijk hem voorzichtig aan. Zijn blik verandert weer in boos. 'Je doet maar.' zegt hij brommerig. 'Toe, ik heb hem al zooo lang niet gezien..' vraag ik zachtjes. 'Ga maar schatje. Ik ga dan ook naar huis.' hij geeft me een kus en loopt met me naar buiten. 'Tot morgen schatje!' roep ik maar ik krijg niets terug. Waarom loopt hij eigenlijk een andere kant op dan waar hij heen moet? Ik laat het er maar bij en loop naar Justin's huis. Ik bel aan en krijg net op dat moment een sms van Sky, mijn beste vriendin. -Schatje, ik zag Bryan net zoenen.. Met Ashley! Sorry hun, ben er voor jou..XXS- Ik barst in huilen uit en net op dat moment doet Justin open. 'Wowowowow wat is er?!' hij knuffelt me. 'Bb..bbb.bbryan heeft net met Ashley g..g.ggg..gezoent.' snik ik. Ik geef hem mijn mobiel en loop door naar binnen. Ik scheld.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 30 april 2011 - 23:26:
verder!
geef je eventjes een melding als je verder bent?

x