Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Pirates of the Caribbean I » het begin

Pirates of the Caribbean I

29 april 2011 - 11:35

238

2

331



het begin

dit is een droom, b

Een groot schip met grote witte zeilen voer over het water met dichte mis.
Er waren mensen aanwezig,Luitenant James Norrington, Gouverneur Swann met zijn dochter Elizabeth en een jongetje van 7 die bij zijn vader op zijn nek zat.
Hij heette Sora en was een jongen met veel energie.
Elizabeth die 11 jaar was keek over het voorsteven heen, met zijn Pichu, Sparky genaamd.
“Papa, mag ik naar Elizabeth?, vroeg Sora met grote puppyoogjes.
“vooruit, zei zijn vader en zette hem op zijn voeten.
Sora rende naar Sparky toe en liet hem schrikken, hij lachte en sprong in zijn armen.
“Elizabeth!, Elizabeth!, kom dan gaan we spelen!, riep Sora met energieke stem en sprong op en neer.
Maar toen zagen de kinderen iets verschrikkelijks, een koopvaardij schip dat tot ontploffen was gebracht, Sora hoorde in de verre buitenlucht, zijn vader en James Norrington ruziën, hij wist waar het over ging maar daar kon hij niet over na denken want een jongen, rond de leeftijd van Elizabeth lag op een gebroken stuk dek en lag daar bewusteloos.
Sora rende naar zijn vader en James ze waren hevig aan het vechten.
“Papa nee!, riep Sora toen zijn vader tegen de reling werd gedrukt.
Sora aarzelde niet en sprong boven op James zijn schouders.
“laat hem gaan, laat hem gaan, zei Sora boos en werd tegen de grond gesmeten en James schoot, "dag Dan" en de kogel leek recht in zijn hart te zijn gekomen en hij viel slap het water in.


Reacties:


TheDarkNerd
TheDarkNerd zei op 30 mei 2014 - 12:01:
Autsch.


Rebella
Rebella zei op 28 sep 2011 - 11:44:
oooooooooooooooooh