Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » School is voor imbecielen

Forgotten

29 april 2011 - 12:48

299

0

197



School is voor imbecielen


Leuk het is weer Maandag, wat dus weer betekend dat ik naar die idiote school mag.
Ik liet mijzelf uit mijn nest vallen en liep met een ochtend kop naar de badkamer waar ik tot mijn grote ergenis de douche al hoorde lopen..
Ik vroeg aan mijn pa of hij op wou schieten en er werd bevestigend gereageerd.

Ik liep toen maar naar beneden om het ontbijt te regelen..
Na 10 minuten kwam mijn pa eindelijk op draven en mocht ik me gaan haasten om op tijd op school te komen bah.

Ik liet de kraan alvast lopen en ging mijn spulletjes vast verzamelen.
Mijn pa liep ondertussen al te brullen dat ik te laat zou komen als ik niet op zou schieten en mijn antwoord was dat hij dan als eerste had moeten laten douchen dan had er niks aan de hand geweest..
Wat mij weer een boze blik opleverde toen ik beneden kwam, en ik zette mijn engelen gezichtje maar op..

Mijn pa schudde zijn hoofd en mompelde dat ik precies op mijn broer leek..
Waarop hij mij de deur uit joeg.
Kreunend stapte ik op de fiets terwijl mijn pa in zijn auto stapte om naar zijn werk te gaan en ik riep hem nog na 'school is voor imbecielen' hij lachte en zwaaide nog even voordat hij de straat uit reed..

Toen ik na 10 minuten eindelijk het schoolplein opreed kwam Kraven al op me af en gaf me een kus op mijn wang terwijl hij me van mijn fiets aftrok.
Ik keek hem raar aan toen ik weer op mijn benen stond en vroeg of hij gescoord had dit weekend..
Hij lachte alleen maar en knikte toen.
Ik was blij voor hem want dat betekende dat Grace eindelijk ja had gezegd op zijn eeuwige vraag..

De bel ging en we liepen gearmd de klas in het stomme gestaar negerend..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.