Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Lisa

Forgotten

29 april 2011 - 12:50

933

0

218



Lisa


Toen ik thuis kwam zat mijn pa al op mij te wachten.
Ik slikte maar zei toch hoi en vroeg hoe zijn dag was verlopen.
Hij begon rustig te vertellen dat alles op het werk goed was gegaan, tot hij een telefoontje had gekregen van mijn leraar.
Ik knikte bevestigend en zei dat ik daarbij zat en hem al had uitgelegd dat het niet kon.
Mijn vader zei dat hij dat wist en dat hij er niet blij mee was en dat ik niet hoefde te verwachten dat hij bij het optreden aanwezig zou zijn.
Ik liet mijn hoofd hangen en begon maar vast aan het avond eten.
Mijn vader zei dat hij vanavond even weg moest en ik zei dat ik ook nog naar Lisa moest voor huiswerk.
Dat is ok zei hij maar je bent om 11 uur weer binnen.

Na het avond eten en nadat ik alles in de vaatwasser had gekwakt ging ik douchen.
Ik liet het warme water over mijn rug lopen en genoot ervan, ik dacht ondertussen aan Lisa en haar verslaving aan sex met mij en grinnikte.
Soms moest ik der echt nee verkopen want serieus je zou uitdrogen met die meid..
Ik draaide de kranen dicht en begon me af te drogen.
Ik trok geen ondergoed aan en dus alleen mijn skinny jeans en een strak shirtje met een vampier erop aan.
Trok mijn leren jas aan en vertrok naar Lisa.

Bij haar thuis aan gekomen belde ik aan en voordat ik goed en wel mijn vinger van de bel af had gehaald werd de deur al open geslingerd en werd ik op brute wijze het
huis in getrokken.
Ik keek Lisa aan met 1 opgetrokken wenkbrauw en vroeg hoelang ze al droog stond want dit was belachelijk.
Ze kleurde rood en zei dat ze me gewoon had gemist, achter haar lag haar broer van 19 jaar zowat op de grond van het lachen.
Hij hikte tussendoor dat ze de hele tijd al had zitten wippen op de bank afwachtend voor de bel.
ik grijnsde en zei droog "lekker om te weten dat je me graag wilt schatje" waarop haar broer abrupt stopte met lachen en ons met open mond stond aan te staren.
Het enigste wat hij eruit kon krijgen was "het is dus waar, Jullie doen het samen"
Ik grijnsde, Lisa grijnsde en stond stom op en neer te springen..
Haar broer kreeg een rode kop en wist niet hoe snel hij weg moest komen, waarop Lisa en ik natuurlijk in een deuk gingen.
Lisa keek me toen ondeugend aan en drukte zachtjes haar lippen op de mijne.
Ik likte zachtjes over haar onderlip en ze gaf me de toegang die ik vroeg.

Wat we niet door hadden was dat haar broer inmiddels alweer in de deuropening stond met een telefoon aan zijn oor en niet in staat te zijn om nog wat tegen degene te zeggen die hij aan de lijn had.
Toen ik de zoen verbrak keek ik naar Mark want zo heet de broer van Lisa en liep op hem af nam de telefoon over en zei tegen de persoon dat hij later maar even terug moest bellen want Mark was in shock en hing op.
Ik gaf de telefoon weer terug aan Mark en knipoogde naar hem.
Lisa trok mij nu mee naar boven, eenmaal op haar kamer aangekomen klapte ze de deur dicht en draaide die op slot.
Ze was ruim een kop groter dan ik dus ze duwde me tegen haar deur aan en kreunde toen ik op mijn onderlip beet.
Ik trok haar zelf dichterbij en kuste haar weer.
Lisa trok mijn shirt uit en kirde bij het aanzicht van geen BH.
Haar ogen werden groot en ze wist niet hoe snel ze de knoop van mijn broek open moest krijgen.
Toen dat der eindelijk was gelukt werden haar ogen nog groter toen ze daar ook geen ondergoed zag.
Ze kwam weer tegen mij aan staan en kuste mijn nek, likte aan mijn oorlel en fluisterde dat ik precies wist hoe ik haar gek moest krijgen..

Nu was het mijn beurt om haar uit te kleden dus ik begon bij haar bij der broek en ging door mijn knieën om haar navel te kussen die bloot was.
Ik nam haar navelpiercing tussen mijn tanden en trok daar zachtjes aan.
Ik hoorde een kreun van boven komen en kon een glimlach niet laten.
Mijn vingers haakte nu in de dames boxer en trok die naar beneden.
Nu kwam mijn favoriete speelterrein tevoorschijn..
Ik kuste en likte haar liezen en ging steeds verder naar haar poesje, tot ik haar gevoeligste plekje had bereikt.
ik zoog me daaraan vast en toen hield Lisa het niet meer, ze stortte zowat door haar benen heen en ik kon der enigszins opvangen voordat ze zich echt pijn had gedaan.
Lisa keek mij aan met blosjes op haar wangen, ik glimlachte en hielp haar op der bed waar we het spelletje verder speelden..
Na onze orgasmes die niet mis waren overigens, lagen we naast elkaar en we keken elkaar alleen maar aan met rode blosjes.
Lisa was moe ik zag dat aan haar dus ik besloot dat ik maar naar huis moest gaan want het was inmiddels alweer kwart over 10.

Langzaam kleedde ik me aan en Lisa viel langzaam in slaap, ik dekte haar toe en gaf een kus op der voorhoofd en ging weg.
Beneden kwam ik natuurlijk Mark weer tegen en ik glimlachte naar hem en zei gedag..
Mark keek me erg ondeugend aan en ik stak voordat ik de deur dicht sloeg nog snel mijn tong naar hem uit, wat hem weer aan het lachen maakte..
Ik liep naar huis en eenmaal daar aangekomen was mijn pa nog niet eens thuis.
Ik trok me daar weinig van aan dat gebeurde wel vaker dus ik ging ook maar slapen..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.