Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Tom en Bill..

Forgotten

29 april 2011 - 12:57

1070

0

273



Tom en Bill..

[14]
Ik zat zenuwachtig heen en weer te wippen en Simone werd ook steeds zenuwachtiger omdat ze natuurlijk niet wist hoe de jongens zouden reageren.
Langzaam begon de slaap grip op mij te krijgen en ik zakte weg in een wereld vol met muziek..
Simone had er ondertussen een boekje bij gepakt en zat rustig te lezen.
Tot er dus opeens twee van die mafkezen binnen kwamen gerent met Gordon op hun hielen.
Simone schrok zo dat het boekje wat ze aan het lezen was door de lucht vloog, en ik tja ik besloot van schrik maar naast men nest te gaan liggen en kreunde..
Simone sprong snel op en hielp me omhoog.

Tom en Bill stonden raar te kijken naar wat hun moeder aan het doen was.
Gordon was degene die de stilte verbrak.
Simone wat is dit nu, we dachten dat je gewond was en nu ben je hier een meisje aan het verzorgen..
Ik keek naar de man en van de man keek ik naar de 2 jongens die met open mond naar hun moeder stonden te kijken..
Toen verbrak Bill de stilte en begon hevig stuiterend te roepen dat hij dacht zijn moeder in coma lag en dat ze dood zou gaan maar dat dat niet het geval was
en dat zie hier in een kamer stond van een meisje die hun niet kende en dat hij zich zo'n zorgen had gemaakt dat hij zijn nagels half had afgekloven en dat als
Gordon Tom niet had gekalmeerd hun zelf op de eerste hulp waren beland.

Simone's ogen werden groter en riep opeens dat Bill zijn waffel moest houden.
Bill hield prompt op met stuiteren en keek zijn moeder aan met een pruil lipje.
Rain had moeite om haar lach in te houden en dat resulteerde in een zachte giechel..
Simone legde haar hand op Rain haar schouder en keek haar glimlachend aan.
Ten eerste Bill begon ze: als ik in een coma had gelegen had ik dan de telefoon opgenomen??
Bill schudde zijn hoofd met nog altijd dat pruil lipje.
Ten tweede als ik in coma had gelegen had het ziekenhuis hun wel gebeld.
Bill knikte dit keer,
Ten derder als Tom niet direct de haak erop had gesmeten dan had ik kunnen uitleggen wat er aan de hand was, of niet Tom zei ze nu naar Tom gericht.
Tom keek nu naar haar met blosjes op zijn wangen en een pruil lip en een hele zachte sorry kwam er uit zijn mond.
Wat hij weer goed probeerde te maken door een tandpasta glimlach naar zijn moeder te zenden.

Die begon op haar beurt nu ook te lachen en zei dat ze soms een punthoofd van hun kreeg.
Gordon keek naar Rain en vroeg wat er nu aan de hand was.
Simone keek nu wat moeilijker maar begon toch te vertellen.

Ik weet niet of jullie nog weten dat ik jullie verteld heb dat jullie nog een zusje hadden en dat die was meegenomen door jullie vader?
Drie hoofden gingen nu op en neer wat een ja moest uitbeelden.
Nou is het zo dat ik net van de winkel af kwam en dat deze jongedame heel hard tegen mij op knalde en met haar hoofd op de straat viel waardoor
ze haar bewustzijn verloor.
Ik heb toen de ambulance gebeld en zij hebben haar hierheen gebracht.
Omdat zij zo danig van streek was wou ik haar niet alleen laten en bleef bij haar tot ze wakker zou worden.
Dat gebeurde uiteindelijk en de dokter vertelde dat ze een hersenschudding had enzovoort.
Toen klapte een man de deur hier zowat uit zijn voegen en dat bleek haar vader te wezen die haar direct dood knuffelde en Rain hier die duwde hem weg en zei
dat hij normaal moest doen en ik giechelde daarom.
De man draaide zich om en dat was dus jullie vader Jög,
Die herkende mij natuurlijk ook en hij was niet blij toen bij het kwartje viel wie dit meisje was.
We waren wat aan het kijven tegen elkaar tot Rain hier kuchte en zo de aandacht weer op zichzlef vestigde en om uitleg vroeg.
Wat Rain en ik alleen niet verwachtte was dat Jög de benen zou nemen en mij met Rain achter liet.

Stop, stop, stop riep Tom opeens.
Zit je hier nu te vertellen dat dit meisje ons zusje is??
3 paar ogen donderden bijna uit hun kassen en ze keken van Simone naar Rain en weer terug.
Bill liet zich snel op een stoel zinken voordat hij de grond van dichtbij ging bewonderen..
Tom zei toen met een kille stem: je doet maar eerst een DNA test als die correct is dan geloof ik het pas.
Bill keek naar Tom en zei dat hij niet zo bot moest praten.
Gordon keek ook raar naar Tom en zei ook dat hij zich moest gedragen..

Rain verbrak toen maar de stilte en zei dat zij eigenlijk ook een test wou doen, gewoon om het zeker te weten.
Tom keek naar Rain en zei dank je wel dat je mijn standpunt kan begrijpen.
Natuurlijk begrijp ik dat, ik heb zojuist gehoord dat jullie nogal beroemd zijn en dan neem ik aan dat jullie genoeg fans achter jullie aan hebben lopen.
En nu lig ik hier en je moeder ontfermd zich over een vreemd meisje die jullie helemaal niet kennen en jullie moeder denkt dan ook nog eens dat ik haar
dochter ben..
Tom glimlachte en zei dat hij blij was dat ze in zag..

Simone zei toen ook dat het goed was en die ging opzoek naar de dokter.
Rain keek toen de 3 overgebleven personen aan en zei toen maar:"mijn naam is Rain Heart."
Bill stapte naar voren en zei dat hij dus Bill Kaulitz heette.
Daarna stapte Tom naar voren die zich voorstelde en als laatste Gordon..
Ondertussen stapte de dokter en Simone weer binnen en deden ze direct de test.
Ze zouden 3 weken later de uitslag krijgen.

Tom vroeg aan zijn moeder wat nu verder de bedoeling zou zijn..
Simone keek Tom aan en zei dat ze het nu ook heel even niet zou weten.
Rain mocht de volgende dag weg, en dan zou Simone er ook bij zijn.
Ja leuk zei Bill maar stel dat Rain dus ons zusje zou zijn, en pa komt morgen en neemt haar mee dan zien we haar weer nooit meer terug.
Simone keek toen een beetje moeilijk en stapte de kamer uit.
Rain keek naar Bill en zei wat gaat je moeder nu doen.
Bill glimlachte en zei: " als ik mijn moeder goed ken dan is ze nu op zoek naar de dokter om jou vanavond nog mee naar huis te krijgen".
Rain keek Bill stom verbaasd aan en durfde niks meer te zeggen.








[/14]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.