Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Naar huis????

Forgotten

29 april 2011 - 12:55

1045

0

269



Naar huis????

En nog geen 10 minuten later kwam Simone de kamer in met de dokter op haar hielen.
Iedereen moest de kamer even uit en de arts deed wat onderzoekjes bij me.
Hij zei dat het ok was om vanavond al naar huis te gaan, hij was op de hoogte van wat er speelde tussen mijn vader en mijn moeder.
Hij verliet de kamer terwijl ik kleding aan trok.
Tom was net even wat te enthousiast en stapte de kamer binnen terwijl ik daar dus in mijn ondergoed stond.
Hij keek naar mijn gezicht en daalde langzaam met zijn ogen naar beneden en die grijns op zijn bek werd steeds groter..
Bill die ook naar binnen wou zag hoe ik er bij stond en keek snel de andere kant op en haalde uit met zijn hand naar Tom in de hoop dat hij zijn hoofd
zou raken.
En pok en een auwa was het resultaat en Bill trok Tom de kamer uit terwijl hij zich excuseerde..
Ik stond nog steeds verbaasd naar de deur te kijken waar de twins net nog stonden maar herstelde me snel genoeg voordat het geintje weer opnieuw begon..

Even later waren we op weg naar de auto en mijn mond viel open toen Tom zijn auto open bliepte.
Is die van jou vroeg ik nog stom.
Tom grijnsde en zei ja dit is mijn kindje.
Ik keek hem even raar aan en zei dat ik niet eens boven het stuur uit zou komen in dat ding.
Hij begon heel hard te lachen terwijl ik heel langzaam rood aan begon te lopen.
Simone zei dat ik maar met Tom en Bill mee moest rijden aangezien zij haar auto ook bij zich had.
Ik stond naast de Caddilac en keek hoe ik het beste in die auto kon stappen zonder voor lul te staan.
Ik hoorde Bill achter me grinniken en keek hem dodelijk aan.
Hij herstelde zich vlug en stapte voorin de auto.
Ik klom maar de auto in en mompelde dat het net berg beklimmen was alleen miste ik de touwen, waardoor Bill weer begon te grinniken.

We reden naar het huis van Simone toe in loitsche.
Ik kreeg een mini rondleiding zodat ik de belangrijkste dingen even kon vinden mocht het nodig zijn.
We zaten net met een glas drinken op de bank toen mijn mobieltje afging.
Er stond nummer onbekend en normaal gesproken neem ik dat niet op maar dit keer zei mijn gevoel dat wel te doen..
Dus Ik nam op met Rain Heart.
Ja met je vader kreeg ik nors te horen.
Ik schrok van de kilte die hij in zijn stem had en vroeg wat er was..
Waar hang je uit vroeg hij toen.
Ik vertelde dat ik bij Simone thuis was.
Hij ontstak werkelijk waar in woede, ik hield de telefoon van mijn oor en Tom rukte hem toen uit mijn handen vandaan.
Hij zette hem op de luidspreker zodat iedereen kon horen wat hij te roepen had.

Jög POV:

Luister eens goed jongedame, ik heb er goed aan gedaan om jou daar weg te halen.
Moet je kijken hoe die jongens zijn geworden de 1 een fucking gay ( sorry Bill) en de andere een wannabe gangsta (sorry Tom)
Wat had er dan wel niet van jou terecht gekomen, hun zijn dus de reden mocht je dat nog niet door hebben gehad dat ik niet wil
en ik zeg het nog eens niet wil dat jij in de muziek gaat.
Het doet hun geen goed en het gaat jou geen goed doen.
Dus nu ga je tegen je verdomde moeder zeggen dat ze je naar huis moet brengen want als ik je moet komen halen ben je nog niet jarig!!!!!!!!!!!


Tom zat net zo geschrokken naar mijn mobiel te staren als de rest en blijkbaar was mijn vader nog niet klaar want hij ging maar door.
Alleen Tom was het zo zat dat hij mijn telefoon tegen de muur aan smeet en mijn huilende moeder in zijn armen nam.
Ik had mijzelf in het hoekje van de bank genesteld en huilde bijna net zo hard als mijn moeder.
Bill kwam naast me zitten en trok mij in zijn armen, ik huilde steeds harder en klom bij Bill op schoot.
Gorden ging thee zetten om te bekomen van het telefoontje.
Nadat we de thee op hadden zei ik tegen Simone dat ze me wel naar huis moest brengen want een boze vader wil je niet aan de deur..
Tom draaide zich in een ruk om en er stond woede in zijn ogen, dezelfde woede die mijn vader wel eens had en ik deinsde achteruit de leuning van de bank vergetend en ik kwakte daar dus overheen.
Iedereen schrok daar weer van en Gordon hielp mij overeind.
Tom verontschuldigde zich naar mij en zei dat ik over zijn lijk naar onze vader terug zou laten gaan.
Ik keek hem aan en zei met een piepstem dat dat zo geregeld was vader kennende.

Het was op zich een hele lieve man hoor begon ik te vertellen toen iedereen mij met grote ogen aan zat te kijken..
Hij was alleen licht geraakt, en helemaal als het over muziek ging.
Hij was het er niet eens mee eens geweest dat Kraven een vriend van mij was.
Hij had qua style wat weg van Bill en toen hij hem zag had hij hem zonder pardon het huis uit geknikkerd..
Kraven was dus niet welkom bij mij thuis, net zoals Lisa, Eric en Aiden.
Ik zou jullie graag foto's laten zien maar meneer driftkikker hier heeft mijn telefoon vermoord.
Tom kreeg rode wangen en keek naar zijn schoenen terwijl Bill en Gordon grinnikten..
Verder heb ik ook geen vrienden dus tja ik ga meestal naar hun toe.
Ow en met Lisa heb ik eigenlijk een soort van Relatie zei ik er nog even snel achteraan.

Bill zijn mond viel open net zoals die van Simone en Gorden.
Tom stond mij grijnzend aan te staren en maakte een wenkbrauw wiebel.
Dus mijn zusje is van de andere kant zei hij nog droog.
Ik zei toen maar weer droog terug: nee ik ben van 2 kanten.
OMG riep hij toen, het is dat je me zusje bent anders had ik daar graag bij aanwezig geweest.
Wat hem dus 3 tikken op zijn achterhoofd opleverde..
Auw was het enigste wat er nu nog uit zijn mond kwam.
Toen zei Simone dat we maar moesten gaan slapen want je vader zal hier morgen wel zijn.
Ik knikte en zei dat er wel een klein probleempje was.
Ik had geen kleding mee.
Ow zei Tom dan leen je maar even een shirt van mij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.