Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Shadow (Finished) » part 7 (Last Part)

Shadow (Finished)

19 sep 2012 - 19:29

912

2

301



part 7 (Last Part)

Iedereen schoot naar voren, maar Shadow en ik liepen toch lekker vooraan samen met een ander meisje. Ik spoorde Shadow extra aan en Shadow ging er als een raket vandoor, maar het andere meisje liet zich niet doen en gaf haar paard zoveel zweepslagen dat ik medelijkden met het dier kreeg. Ik hoefde Shadow geen zweepslagen te geven, ik hoefde alleen maar te denken en een lichte kuitdruk te geven en Shadow ging er al vandoor. De finish kwam steeds dichterbij en het werk een nek- aan - nek race, bijde paarden liepen zo hard als ze konden, maar toen kreeg Shadow een ingeving en begon al haar krachten naar boven te halen, het andere paard haalde in en toen kwam de finish, niemand wist wie er gewonnen was, dus moesten we wachten op de fotofinisch. Toen iedereen binnen was, waren de juryleden aan het discusiëren over wie er gewonnen had en uiteindelijk was het dan zover, het resultaat was bekent, maar we moesten nog wachten tot de barage gereden werd, daarna zullen ze de winnaar bekent maken die maar liefst $2000 naar huis krijgt. In de barage waren 6 deelnemers, ik had er een goed oog op en Shadow voelde mijn vertrouwen, we moesten als 3 gaan en de eerste had al 3 strafpunten. Het meisje voor mij had een foutloos parcours, maar de tijd ben ik vergeten. En toen was het aan mij, ik concentreerde me voor de volle 100% , ik ging al galoperend door de start, de hindernissen kwamen en gingen en Shadow had geen enkele moeite, hij ging steeds sneller met moeite kreeg ik haar toch op de juiste snelheid. We kwamen aan op hindernis 5, die was met water, haar favoriet. Aan de kant zag ik dat Rob op zijn horloge zat te tikken, dat betekende dat we sneller moesten ik gaf Shadow de benen en ze ging veel sneller, maar toch beheerst. We sprongen, en we bleven maar springen tot we ineens door de kegels met Finish liepen. Shadow minderde vaart en ging uiteindelijk in stap de bak uit, ik hoopte dat ik eerste zou zijn, maar ik was heel zenuwachtig, omdat Rob zei dat we veel sneller konden. Shadow was uitgeput en ik ging samen met Max naar de trailer om Shadow te borstelen. “Je hebt het super gedaan, Alic”¯ hij knuffelde mij en toen die los liet gaf hij mij een zoen op mijn wang. Ik werd vuurrood en ging verder met Shadow te borstelen. Daarna maakte we het tuig schoon en toen was het al hoog tijd om Shadow terug op te zadelen voor de prijsuitrijking. Tien minuten later stonden we in de grote bak. De zenuwen gierde door mijn hele lichaam, al de hoop van Beatle lag in mijn handen. Een man op een podium begon te spreken. “Dames en heren, dankuwel om allen aanwezig te zijn op deze 10de wedstrijd”¯ en bla bla bla zo bleef hij minutenlang zagen tot hij uiteindelijk zei: “En dan nu de winnaars! Op de derde plaats… Mandy Van Duinen, gefeliciteert Mandy!”¯ Een meisje juichde van geluk en bevestigde het lintje aan haar prachtig gepoetste schimmel. “Op de 2de plaats… Ella van Berghe, gefeleciteert Ella!”¯ Het meisje dat haar paard zo veel pijn deed met haar zweep juichde ook van trots. Stiekem wou ik dat haar paard verschoot en haar er af bokte, maar dat gebeurte jammer genoeg niet. “En dan nu, op de eerste plaats…
Alicia Van Hoven!! Proficiat Alicia, je krijgt van ons $2000 en natuurlijk deze mooie beker. Hoe blij ik was kan ik je niet uitleggen, maar ik juichde zo hard, dat iedereen het kon horen. Max, Mira, Rob, Denise en mijn ouders kwamen op mij afgelopen en ik overhandigde het geld aan Rob en sprong toen van Shadow af voor een dikke groepsknuffel. Mira pakte mij zo hard vast, dat ik bijna stikte, want nu mocht Beatle blijfen! Max zei dat hij mij even moest spreken en dus ging ik samen met hem mee, naar een super mooie, rustige plek waar hij een roos uit zijn rugzak toverde en zei: “I Love You”¯ onze hoofden kwamen dichter bij elkaar en toen kwam de langverwachte zoen…




Tien Jaar Later…

Dit is het einde van het boek, ik ben nu 24 jaar en heb 2 kinderen. Max en ik zijn een paar jaar geleden getrouwt en hij is een super liefe man. Je wilt waarschijnlijk weten hoe het komt dat Shadow zo hard kon lopen en zo hoog kon springen .. Het geheim is ‘Liefde’ als hij wist dat je van haar houdt en je verzorgde haar goed, is ze een sportpaard, het beste paard ter wereld, maar als je haar pijn deed en haar haat, en dus niet goed verzorgde, is ze een stok oud paard en haar vorige eigenaar hield niet van haar dus liet hij haar los in het bos, waar ik haar diezelfde dag heb gevonden en haar binnen liet in mijn hartje. Ik heb met haar heel veel trofees gehaald en we hebben zelfs één keer de Olympische Spelen gewonnen, maar nu is Shadow te oud voor wedstrijden en maak ik met haar soms nog kleine buitentochten, maar verkopen? Nee, dat doe ik niet, ik hou veel te veel van dat beestje om haar te verkopen. En zo zie je maar weer, je moet niet veel geld hebben voor een prima sportpaard. Liefde is meer dan voldoende



Bedankt om dit verhaal te lezen, ik hoop dat jullie het mooi vonden!

grtjs,
ItsJustSarah x


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 23 aug 2013 - 16:58:
Owkkee nog steeds in love on this story! xx


RivLovee
RivLovee zei op 15 aug 2013 - 19:42:
this story! Heb je meer verhalen met paarden?? xx RivLovee