Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » reclame 2 » Born together, together forever [proloog] (dese MOET iedereen maken!!!)

reclame 2

2 okt 2008 - 19:24

212

1

216



Born together, together forever [proloog] (dese MOET iedereen maken!!!)

het is GEEN TWINCEST, gaat NIET over tokiohotel of andere bekende band/mensen, is waar gebeurd.


'NEEEEEEEEE! doe het niet! NEEEEEEE!' met tranen in je ogen ren je naar het plein. overal hoor je gegil en sirene's. je krijgt bijna geen lucht meer. 'NEEEEEE! STOP! IK HOU VAN JE!' je rent en rent. daar staat hij. jou broertje. degene waar je het meest van houd. je kan alles bij hem kwijt. nooit voel je je eenzaam, je leeft met de gedachte hem te hebben. even sta je stil om op adem te komen. je rent zo snel je kan het dak op. je kan nog net optijd zijn hand pakken. je slaat je armen om hem heen en fluistert dat je van hem houd, vroeger, nu, en voor altijd, wat er ook gebeurd. je ziet de tranen in zijn ogen opkomen. 'ik kan het niet. sorry. ik hou van je. en niet op de manier zoals andere broers dit doen. het maakt me kapot. anniepannie ik hou van je!' je voelt je spieren slap worden. je ziet hoe hij zich los maakt uit je armen en naar beneden springt. je denkt geen seconde na en gaat hem achterna. je kan nog net zijn hand pakken. samen, vallend in de stilte van de nacht.


door:CUPCORE

http://www.quizlet.nl/quiz/177184/born-together--together-forever-proloog/


Reacties:


idolies zei op 12 jan 2009 - 16:34:
In de ik versie is het denk ik spanneder...
Maar ik weet niet wat andere daarvan vinden...

'NEEEEEEEEE! doe het niet! NEEEEEEE!' met tranen in me ogen ren ik naar het plein. overal hoor ik gegil en sirene's. Ik krijgt bijna geen lucht meer. 'NEEEEEE! STOP! IK HOU VAN JE!' ik ren en ren. daar staat hij. mijn broertje. degene waar ik het meest van houd. Ik kan alles bij hem kwijt. nooit voel ik me eenzaam, ik leeft met de gedachte hem te hebben. even sta ik stil om op adem te komen. ik rent zo snel je kan het dak op. Ik kan nog net optijd zijn hand pakken. Ik slaat je armen om hem heen en fluistert dat ik van hem hou, vroeger, nu, en voor altijd, wat er ook gebeurd. Ik ziet de tranen in zijn ogen opkomen. 'ik kan het niet. sorry. ik hou van je. en niet op de manier zoals andere broers dit doen. het maakt me kapot. anniepannie ik hou van je!' ik voel me spieren slap worden. Ik ziet hoe hij zich los maakt uit je armen en naar beneden springt. Ik denkt geen seconde na en gaat hem achterna. Ik kan nog net zijn hand pakken. samen, vallend in de stilte van de nacht.