Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Can you save me? » Proloog

Can you save me?

2 mei 2011 - 19:33

227

11

613



Proloog

oke, hierover ben ik niet zo tevreden. ik hoop dat iemand het wat vind..... please, leave a message

“Mam!”¯ Ik schreeuw het over de straat. Ik ben al aan de overkant van de weg, maar mijn moeder was toen ik overstak nog met iemand aan het praten. “Stop!”¯ Ze is zich geen bewust van de vrachtauto die eraan komt. Lachend kijkt ze me aan, alsof ik weer een van die spelletjes met haar speel dat ze niet mag komen, omdat de verrassing nog niet klaar is. Niet luisterend, als altijd in die situaties, steekt ze gewoon over.

De banden piepen en gieren het uit om op tijd stil te staan. Omstanders schreeuwen. Ik schreeuw echter het hardst. De tranen rollen al over mijn wangen nog voordat de vrachtauto frontaal mijn moeder schept en ik haar als een houten stokje hoor knappen. Met een smak komt ze op de grond terecht. Ik ren naar haar toe. “Mam.”¯ Het komt er smekend en huilend uit. “Hou vol.”¯ Omstanders rennen weg of dringen dichterbij. Ik heb alleen oog voor haar. “Hou vol, wat je vader ook doet.”¯ Het verlaat zacht haar lippen. Ik moet moeite doen om het te verstaan. Geschokt kijk ik haar aan. “Beloof het.”¯ Ze kijkt me doordringend aan. Een paar tellen ben ik stil. Haar ogen worden zwakker. “Beloof het.”¯ Het komt er nog zwakker uit. “Ik beloof het.”¯ Huil ik. Dan zakt ze weg. Mij achter latend in een leven dat geheel gaat veranderen.


Reacties:

1 2 3

MissEva
MissEva zei op 9 mei 2012 - 21:36:
Juist wel goed. Het begint al spannend, dus ik zal zeker verder lezen.
x


moorte
moorte zei op 31 okt 2011 - 13:08:
wow, late reactie(srr ik ben dr echt veel te laat bij)
zo mooi verhaal!
net als je vorrige twiligth fanfic(die ik trouwens bij mn favoriet heb gezet)
oké te lang bericht weet t dus ga ik maar snel verder lezen...


Experience zei op 9 mei 2011 - 14:59:
Nu al moi, ga snel verder (L)


JeRiNo
JeRiNo zei op 7 mei 2011 - 15:43:
... Het moet maandag zijn
Dit is goeeeeeed!!!
Wil je pleaaase snel verder, ik wil niet wachten stiekem

xxxxx


Pline
Pline zei op 7 mei 2011 - 14:22:
Ooooooooooooooh, ik kan niet wachten tot het maandag is ^^