Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cody Simpson » love me or hate me » laatste schooldag

love me or hate me

3 mei 2011 - 7:57

285

1

319



laatste schooldag

sorry voor korte stukje ;)

Jami
Ik stop mijn laatste boeken in mijn kluisje en zucht. Ik kijk nog even naar mijn kluis en druk een kus op mijn hand, die ik op mijn poster leg. 'Cody wat ben je toch leuk, maar ik zal je toch nooit krijgen' zeg ik met een zucht. 'Hoorde ik mijn naam?' vraag cody, de grootste slijmbal, en mijn beste vriend. 'Ne kwodi' zeg ik en ik ga met mijn hand door zijn haar. 'Jeem, ik wil je wat vragen' zegt hij en hij pakt mijn hand vast. 'Wat je ook wil zeggen, zeg t snel, ik moet snel weg cood' zeg ik en ik sluit mijn kluisje. 'Jeem, wil je met me' vraagt hij en hij kijkt me lief aan. Zo lief heeft hij me nig booit aangekeken. 'Nou euhme.. ik wil niet bot doen, maar ik vind Cody leuker' zeg ik snel en ik draai me om. Ik wil Cody's tranen niet zien. 'Maar dat wil ik je nog vertellen, ik ben Cody' roept hij me na terwijl ik wegren. Ik zucht en stap op mijn fiets. Hij weet dat hij niet tegen mij moet liegen. Snel stuur ik Joyce, mijn beste vriendin, een sms. -Codyvroegme,ikzeinee- sms ik Joyce. Ik zucht en stop mijn mobiel weg. Ik rij naar huis, maar wordt tegen gehouden. Ik kijk om en zie Cody staan. 'Sorry als ik je overviel' zegt hij zacht en ik voel mijn mobiel trillen. 'Maakt niet uit maar ik moet nu gaan' zeg ik en ik pak mijn mobiel. Van Joyce staat er. -Waaromhijiscute- lees ik en ik begin te giechelen. 'Echt Joyce weer' mompel ik en ik fiets weg naar huis. 'Tot na de vakantie Cody' roep ik terwijl ik wegfiets.


Reacties:


Elientjheu
Elientjheu zei op 15 mei 2013 - 14:22:
sorry maar ik snap het niet of ik ben gewoon dom dat kan ook